Pravidla Stránky

Pravidlo Nula: Nebuď kretén!

Očekáváme, že se na SCP Wiki budete chovat vyspěle a civilním způsobem, tak jak by se u běžné lidské konverzace mělo.

Tahle stránka obsahuje všechny hlavní pravidla a vysvětluje jak varování a banování funguje. Následujte smysl pravidel, ne pravidla do písmene.

Tyhle akce nikdy nepovedou k banu:

  • Psání článků, které nikdo nemá rád.
  • Hlasování u článku na základě vlastního názoru na jeho kvalitu.
  • Slušný nesouhlas s jinými uživateli či personálem.

Tyhle akce povedou k okamžitému trvalému banu:

  • Vandalství.
  • Zřejmé trollení.
  • Obtěžování členů stránky.
  • Jiné závažné špatné chování.

Jak Se Chovat

  • Pravidlo Nula: Nebuď kretén! Od tohoto pravidla se odvozují ostatní.
  • Argumentování: Můžete zpochybňovat jednání a názory kohokoli, včetně personálu, pokud to děláte klidným, vyspělým a civilním způsobem.
  • Komentování: Můžete komentovat kdekoli na stránce, dokud budete respektovat ostatní uživatele. Všechny komentáře musí následovat Kritiku.
  • Hlasování: Můžete hlasovat o jakémkoli článku na stránce z jakéhokoli důvodu, pokud je to založeno výhradně na obsahu toho článku.
    • Hlasování pro vlastní článek: Nedělejte to.
  • Přidávání Článků: Nepřidávejte velké množství nízko-kvalitních článků. Pokud vám personál řekne, abyste zpomalil, zpomal.
    • Plagiátorství: Nepřidávejte články ostatních členů, výsledkem bude smazání článku a ban.
      • Vypůjčení nápadu je obvykle v pořádku.
    • Používání obrázků: Obrázky ve vašem článku musí následovat pravidla Používání Obrázků.
  • Upravování:
    • Upravování vlastního článku: Můžete upravovat vlastní článek jak budete chtít. Nicméně změny jako rating modul, nebo zkorektovaný text neupravujte.
    • Upravování cizích šlánků: Můžete opravit gramatiku, pravopis, nebo formátování na ostatních článcích. Prosím vložte souhrn změn do "Krátký popis změn:". Jiné změny potřebují povolení od autora.
    • Kolaborační záznamy: Můžete kdykoli přidat více obsah do otevřených Kolaboračních záznamů. Tyhle stránky jsou označeny jako "collab". Obsah může být odstraněn autorem nebo personálem. Prosím neopravujte špatný obsah — kontaktujte autora nebo personál o přídavcích, které jsou podle vás nevhodné či nekvalitní.
    • Upravování tagů: Nepřidávejte nebo neměňte tagy pokud nevíte, co děláte. Pokud máte nějaké otázky, prosím kontaktujte personál. Prosím neodstraňujte tag Korekce, pokud nejste Korektor.

Interakce S Personálem

  • Žádosti Personálu: Pokud vás personál požádá o změnění svého chování, ať už soukromou zprávou, nebo jiným způsobem, očekává se, že tak učiníte.
  • Rozhodnutí Personálu: Pokud nesouhlasíte s rozhodnutím Personálu, můžete se obrátit na jiného. Rozhodnutí druhého personálu je konečné.

Pokud máte pocit, že nějaký uživatel porušil výše zmíněné pravidla, prosím kontaktujte personál.

Disciplinární proces

Normální kroky trestů jsou následující:

  • Varování
  • Zrušení Členství
  • Krátký Ban (obvykle týden až měsíc)
  • Dlouhý Ban (měsíc až rok)
  • Trvalý Ban

Pokud vás personál upozorní na vaše chování a vy neuposlechnete jeho instrukce, bude vám odebráno členství, nebo udělen ban.

Dodatečné porušení pravidel se rovná delší zákazy. Obzvláště vážnější porušení může vést k přeskakování k přísnějším trestům, včetně okamžitého trvalého banu.

Odvolat se můžete na našem discordu. Stačí označit @Administrátor.

Po skončení vašeho banu budete muset znovu zažádat o členství. Pokud se chcete připojit ke komunitě, musíte následovat stejný proces jako všichni noví členové.

Všechna pravidla podléhají interpretaci personálu. Všechno na této stránce se může po přezkoumání personálem změnit.

hub