Návrh Uživatele: S. D. Locke
hodnocení: +3+x

Najdeš přístupový tunel ukrytý v přírodní jeskyni zhruba míli od hlavní cesty.

Nepotřebuješ přístupovou kartu. Dveře jsou dokořán.

Smrdí to tu. Smrdí to jako oni. Snad už odešli. Už jsi takhle daleko. Teď už není návratu.

Od ústí jeskyně vede stopa do hlubin oblasti. Nepoznáš jestli je to krev, nebo - nebo něco co opadalo z těch věcí. Pokusíš se tomu vyhnout.

Stále zachytáváš nouzový signál. Začal vysílat až včera. Ať už je to kdokoliv, doufáš že je stále naživu.

Tvé kroky se odráží od stěn prázdných chodeb. Každý krok říká celému světu že jsi tu, jako v té tmě byl někdo s tebou.

Výtah je rozbitý - tak jdeš po schodech, končí na podlaží B5: Kontejnment Třídy Keter. Míjíš několik prázdných cel. Hrůzy které tu kdysi přebývaly jsou již dávno pryč.

Pokud máš štěstí.

Stopa vede do kanceláře u hlavní haly - zdroj signálu. Dveře jsou otevřené, ale zaseknuté. Zaboříš nohu do podlahy a zatlačíš plnou silou.

Něco z jedné místnosti po levé straně vyběhlo ven a zmizelo to za rohem rychleji než to uvidíš. Tvoje první myšlenka je 'pes'.

Ale bylo to na stropě.

Uchýlíš se do místnosti, zabouchneš za sebou dveře. Je tu tma. Jsi v bezpečí. Sundáš si svou bundu a pokrývku hlavy. Byla by škoda po tom všem umřít na něco takového jako je přehřátí.

Jediné fungující nouzové světlo se otáčí na stropě - každou chvilku tak osvětluje místnost tlumeným oranžovým zábleskem.

Jakoby samotná místnost měla pulz.

Za dveřmi jsou přes sebe poskládané police - barikáda. Prohlížíš si místnost. Špinavé oblečení, nedojedené jídlo. I přes přítomnost záchodu je v rohu kyblík s exkrementy. Pneumatická komora na Severní zdi by přeživšímu dodávala potravu.

Stopa končí v rohu místnosti kde formuje malou kaluž. Všimneš si třech farmaceutických lahviček - vypadá to že se jedná o opioidy. Všechny jsou prázdné.

Je tu stůl s počítačem. Když přijdeš blíž, všímáš si jasně blikajícího světýlka.

Sedneš si a zapneš ho.

Nouzové Protokoly Aktivovány. Zabezpečovací Úrovně Odstraněny. Plný Přístup Povolen.

Zajistit. Zadržet. Chránit.

Nahrávám...

Nahrávám..

Nahrávám...

Nahrávám..

Nahrávám...

Nahrávám..

Slyšíš kroky přímo za dveřmi. Každý krok je těžkopádný a následuje jej druhý, táhlý.

Nahrávám...

Nahrávám..

Nahrávám...

Nahrávám..

Nahrávám...

Nahrávám..

Nahrávám...

Nahrávám..

Nahrávám...

Potvrzuji...

..

...

Temný obrys zablokuje světlo linoucí se z tenké mezery mezi podlahou a dveřmi.

..

...

..

Potvrzuji...

..

...

..

...

..

Potvrzuji...

..

...

Napneš se, čekáš se zatajeným dechem, doufáš že to půjde dál. Proklínáš ohlušující tlukot svého srdce za prozrazení tvé pozice.

Prosím čekejte...

..

...

..

..

...

Prosím čekejte...

..

...

..

Prosím čekejte...

..

...

..

Stín se stahuje. Oddychneš si zrovna když obrazovka ožije…

Otevírám soubor

🔥 NOTIFIKAČNÍ KÓD 235 AUTOMATIZOVANÉHO ZABEZPEČENÉHO SYSTÉMU (ASSN-235) 🔥

Nastala chyba s otevíráním aktuální verze souboru SCP-001. Aktuálně si prohlížíte verzi #3. Novější verze je možno otevřít na konci stránky.