SCP Série 7

Operační Informace o SCP

Seznam SCP

6000 to 6099

6100 to 6199

6200 to 6299

6300 to 6399

6400 to 6499

6500 to 6599

6600 to 6699

6700 to 6799

6800 to 6899

6900 to 6999

Další Archivy

  • Žertovní SCP - Některé z našich nejlepších článků jsou chytře i vtipně napsané. Tak se před přidáním ujistěte, že je tak i článkům vaším.
  • Archivovaná SCP - SCP zachovaná kvůli jejich užití v Nadačních příbězích nebo kvůli požadavkům personálu.
  • Vysvětlená SCP - Zde jsou SCP, která již nejsou považována za zvláštní, paranormální nebo danými standarty výjimečná. Při jejich psaní je na toto brán ohled.
  • Záznam anomálních předmětů - Pro objekty, které nejsou zcela brána jako SCP, ale jsou stále něčím nezvyklé. Na původní stránce mohou být předměty volně přidávány, ale jsou pravidelně pročišťovány.
  • Záznam neobvyklých událostí - Když se dějí nevysvětlitelné věci, ale proběhly nějakým způsobem moc rychle nebo nepozorně. Na původní stránce mohou být události volně přidávány, ale jsou pravidelně pročišťovány.

SCP Příběhy

Níže najdete verze jednotlivých sérií, které jsou obohaceny o veškeré práce, které se nacházejí na této stránce a týkají se, figurují v nich nebo odkazují na jednotlivá SCP, uložené tak, aby se v nich dalo vyznat a uspokojili tak vaše nejhlubší čtenářské touhy.

hub