SCP Série 5

Operační Informace o SCP

Seznam SCP

4000 až 4099

4100 to 4199

4200 to 4299

4300 to 4399

4400 to 4499

4500 to 4599

4600 to 4699

4700 to 4799

4800 to 4899

4900 to 4999

Další Archivy

  • Žertovní SCP - Některé z našich nejlepších článků jsou chytře i vtipně napsané. Tak se před přidáním ujistěte, že je tak i článkům vaším.
  • Archivovaná SCP - SCP zachovaná kvůli jejich užití v Nadačních příbězích nebo kvůli požadavkům personálu.
  • Vysvětlená SCP - Zde jsou SCP, která již nejsou považována za zvláštní, paranormální nebo danými standarty výjimečná. Při jejich psaní je na toto brán ohled.
  • Záznam anomálních předmětů - Pro objekty, které nejsou zcela brána jako SCP, ale jsou stále něčím nezvyklé. Na původní stránce mohou být předměty volně přidávány, ale jsou pravidelně pročišťovány.
  • Záznam neobvyklých událostí - Když se dějí nevysvětlitelné věci, ale proběhly nějakým způsobem moc rychle nebo nepozorně. Na původní stránce mohou být události volně přidávány, ale jsou pravidelně pročišťovány.

SCP Příběhy

Níže najdete verze jednotlivých sérií, které jsou obohaceny o veškeré práce, které se nacházejí na této stránce a týkají se, figurují v nich nebo odkazují na jednotlivá SCP, uložené tak, aby se v nich dalo vyznat a uspokojili tak vaše nejhlubší čtenářské touhy.

hub