SCP Série 4

Operační Informace o SCP

Seznam SCP

3000 až 3099

3100 až 3199

3200 až 3299

3300 až 3399

3400 až 3499

3500 až 3599

3600 až 3699

3700 až 3799

3800 až 3899

3900 až 3999

Další Archivy

  • Žertovní SCP - Některé z našich nejlepších článků jsou chytře i vtipně napsané. Tak se před přidáním ujistěte, že je tak i článkům vaším.
  • Archivovaná SCP - SCP zachovaná kvůli jejich užití v Nadačních příbězích nebo kvůli požadavkům personálu.
  • Vysvětlená SCP - Zde jsou SCP, která již nejsou považována za zvláštní, paranormální nebo danými standarty výjimečná. Při jejich psaní je na toto brán ohled.
  • Záznam anomálních předmětů - Pro objekty, které nejsou zcela brána jako SCP, ale jsou stále něčím nezvyklé. Na původní stránce mohou být předměty volně přidávány, ale jsou pravidelně pročišťovány.
  • Záznam neobvyklých událostí - Když se dějí nevysvětlitelné věci, ale proběhly nějakým způsobem moc rychle nebo nepozorně. Na původní stránce mohou být události volně přidávány, ale jsou pravidelně pročišťovány.

SCP Příběhy

Níže najdete verze jednotlivých sérií, které jsou obohaceny o veškeré práce, které se nacházejí na této stránce a týkají se, figurují v nich nebo odkazují na jednotlivá SCP, uložené tak, aby se v nich dalo vyznat a uspokojili tak vaše nejhlubší čtenářské touhy.

hub