SCP Série 2

Operační Informace o SCP

Seznam SCP

1000 až 1099

1100 až 1199

1200 až 1299

1300 až 1399

1400 až 1499

1500 až 1599

1600 až 1699

1700 až 1799

1800 až 1899

1900 až 1999

Další Archivy

  • Žertovní SCP - Některé z našich nejlepších článků jsou chytře i vtipně napsané. Tak se před přidáním ujistěte, že je tak i článkům vaším.
  • Archivovaná SCP - SCP zachovaná kvůli jejich užití v Nadačních příbězích nebo kvůli požadavkům personálu.
  • Vysvětlená SCP - Zde jsou SCP, která již nejsou považována za zvláštní, paranormální nebo danými standarty výjimečná. Při jejich psaní je na toto brán ohled.
  • Záznam anomálních předmětů - Pro objekty, které nejsou zcela brána jako SCP, ale jsou stále něčím nezvyklé. Na původní stránce mohou být předměty volně přidávány, ale jsou pravidelně pročišťovány.
  • Záznam neobvyklých událostí - Když se dějí nevysvětlitelné věci, ale proběhly nějakým způsobem moc rychle nebo nepozorně. Na původní stránce mohou být události volně přidávány, ale jsou pravidelně pročišťovány.

SCP Příběhy

Níže najdete verze jednotlivých sérií, které jsou obohaceny o veškeré práce, které se nacházejí na této stránce a týkají se, figurují v nich nebo odkazují na jednotlivá SCP, uložené tak, aby se v nich dalo vyznat a uspokojili tak vaše nejhlubší čtenářské touhy.

hub