SCP Série

Operační Informace o SCP

Seznam SCP

001 až 099

100 až 199

200 až 299

300 až 399

400 až 499

500 až 599

600 až 699

700 až 799

800 až 899

900 až 999

Další Archivy

  • Žertovní SCP - Některé z našich nejlepších článků jsou chytře i vtipně napsané. Tak se před přidáním ujistěte, že je tak i článkům vaším.
  • Archivovaná SCP - SCP zachovaná kvůli jejich užití v Nadačních příbězích nebo kvůli požadavkům personálu.
  • Vysvětlená SCP - Zde jsou SCP, která již nejsou považována za zvláštní, paranormální nebo danými standarty výjimečná. Při jejich psaní je na toto brán ohled.
  • Záznam anomálních předmětů - Pro objekty, které nejsou zcela brána jako SCP, ale jsou stále něčím nezvyklé. Na původní stránce mohou být předměty volně přidávány, ale jsou pravidelně pročišťovány.
  • Záznam neobvyklých událostí - Když se dějí nevysvětlitelné věci, ale proběhly nějakým způsobem moc rychle nebo nepozorně. Na původní stránce mohou být události volně přidávány, ale jsou pravidelně pročišťovány.

SCP Příběhy

Below, you can find recreations of each Series list which include all on-site works that star, reference, or otherwise include individual SCPs, slotted conveniently beneath each entry for your reading pleasure.

hub