SCP-888-CZ-J
hodnocení: +1+x

Objekt #: SCP-███-CZ-█

Třída Objektu: ██████

Speciální Zadržovací Procedury: █████ a ████ jelikož ███, █████ ████ ██ █ █████ ██████ ████ █████ a také ████████ █████████████ ████ █████████ ████████ █████ █ v ████████████ ███████████████ v Oblasti-██. Protože ████ ████████ █ ██████████ █ █████████████ ██████ a tím █████████ ██ ███ ███████ kdyby █████████ ████████ █████ ████ ███████ █ █████ a ██████████ a ████████ týmem MTF-█████, protože █████ ███████ ████████████, důvodem že ████████ ████████ v ███████████ ███████ █████, další experimentace bude možná, až ███████████ ██████████ █████ ██████████ ████████ ███ ███████████ ███ tím, že █████ ██████████ ███████████████ ███████████ █████████ ███████████ ███████ i SCP-███, a SCP-███.

Popis: ███-███-CZ-█ je ███ ████ ███████ █████████ █ ██████, ████████. ████ █████████████. ██████████████ ██ █████████ █████████ Dr. ████ a díky němuž, se ███████ ████████████ ███████, ███████ ███████████ , █████████████ v dalším stádiu. ██████████ ███████████ █████████████, v Oblasti-██, ████████ █████

███████ █████████, která ████████ █████ a ██████ ████████████ █ ██████████ ████████████ ██████ █████ ████████████ █ ████████ █ ███ ████████ tímto důvodem. ████. ███████████ ██████ a ███████████ a █████████, ██████████ no ███████, kdo by ████████████. ███████████. █████████ ████████ ████ ████████ jelikož, ██████ ████████ SCP-███, ██████ ███████. SCP-█████████, které dále ██████, ███████████. ████████ ██ ██████████████████, █████████████, ██████████ a ███████████████████ ███████ společně s ████████! █████████ nikdy nesmí ████████████, █████████████. ███████ ██ █████████████. ██████████, ███████████ ████████████ a v █████████████████, ████████ ██████████ █████████████, ██████████████. █████. ███████████████, ██████████.
█████████, ██████████ ███████ scénářem XK, ██████ ██████████████. █████████████ █████████████, ████ █████████████. ██████████████, ███████, ██████████. █████████████, ██████. █████████████████, ███████ ██████████ █ ████████ ███ ██████████. ███████████, ████████ █ █ ██████████. ███████, ███████████.

Dodatek-██-████ - Rozhovor.

Začátek Rozhovoru s ████ ██.
.
Dr. ███████: ███ a █████████ ███, které ██████ ████ ██ █████.

SCP-███-CZ-█: ███, ale vlastně ███, █████████████ ██████.

Dr. ███████: ███ tím MTF-███, ████ ████ ██ █████.

SCP-███-CZ-█: ███ v naší ██████ ████ ██ █████.

Dr. ███████: ███ a █████████ ███, které ██████ ████ ██ čím? █████.

SCP-███-CZ-█ ███ █████████, ██████.

[Subjekt ███ se █████████]

SCP-███-CZ-█: ██████████ ████, ██████. ██████, ████████████. ███████ ███████ █ ███████████, ███████, ███████████, █████.
.
Konec Rozhovoru s ███ ████.

Poznámky: ████, ███████, ███████ díky SCP-███ a ███████ ████████ MTF-█████ v Oblasti-██. ████████ █████ kvůli, ████████ ,██████████.

████████ a ███████████████, ███████████ doktorem ████████, █████████. ██████████, ██████ ███, █ ████████████████. █████████████. █████ ██ ███████████, ████████ ██ ██████. ████████, ██████. A také ███████, ██████████. ██████████, ██████████████. █████████████, █████████████. ███████, ████████████. ██████████, █████████. ███████████████, a █████████, ██████████.

██████. █████████, ████████████ v ██████, ██████████ tím, ███████,███████ ,████████████. ████████████ aniž by v ████████, ████████. ████████, ██████████. ████. █████████, ████████████ v ██████, ██████████ aneb, ███████,███████ ,████████████. ████████████ Oblasti-██ ██ ████████, ████, ████. █████████, ████████████ v ██████, ██████████ určitě ███████,███████ ,████████████. ████████████ ██ a ████████, ████. ████. █████████, ████████████ v ██████, ██████████ tím, ███████,███████ ,████████████. ████████████ dohadem, ████████, ████.████. █████████, ████████████ v ██████, ██████████ věřte, ███████,███████ ,████████████. ████████████ ██, a takhle █████, ████.

██████████████, ████████, a █████. ██ ██████████, ███, ████████████ a věřte, že ████████████████, ████████████. ████████████████. ████, ████████. ████████████████. ██████, ██████████ ████ ████████████ Luigi ██████.