SCP-5033
hodnocení: +1+x

sheep.jpg

SCP-5033 před explozí.

Objekt #: SCP-5033

Třída Objektu: Euclid

Speciální Zadržovací Procedury: SCP-5033 musí být zadrženo v rozsáhlé ohnivzdorné cele pro zvířata v Biologickém křídle Zadržovací Oblasti-422. V cele musí být několik faktorů snižujících stres, mezi ně je zahrnuto:

  • Stereo systém hrající pomalou klasickou hudbu
  • Automatický krmící systém naplněný senem, větvemi a výhonky
  • Kostky a plastové koule na lezení

Po zjištění, že proběhla událost 5033-IGUSHA musí být do cely vypuštěn uspávací plyn. Pokud je potřeba, SCP-5033 by mělo být během umělého spánku ostříháno.

Popis: SCP-5033 je Walliserská černonosá ovce1.

Když je ve stresu, spustí se událost 5033-IGUSHA. Během události 5033-IGUSHA SCP-5033 vybuchuje energií srovnatelnou s 1 kilogramem TNT každých 10 sekund. SCP-5033 není nijak ovlivněno silou těchto výbuchů. Tyto výbuchy SCP-5033 nijak nestresují. Po výrazném zklidnění se událost 5033-IGUSHA ukončí.

Objevení: SCP-5033 bylo objeveno v kantonu Valais ve Švýcarsku po spoustě nahlášených případů explozí v horách. MTF-Zeta-35 ("Kamzíci") byli vysláni na místo, kde SCP-5033 bylo zadrženo pomocí užití trankvilizérů.

Poblíž SCP-5033 byla nalezena spálená lidská mrtvola držící pušku, později byla identifikována jako Helmut Hammerschmidt, který je spojován s pytláckou organizací určenou k lovení potencionálně anomálních zvířat.

Na Hammerschmidtově těle byl nalezen poznámkový blok, ve kterém byly zapsány data o sledování některých zvířat a incidentů. Následující záznamy byly čitelné:

Schmid se dostává blíže a blíže k jeho takzvanému 'velkému objevu' a všichni mu leží u péra. Zatím o tom vůbec nic neprozradil, vsadím se, že ten debil nenašel vůbec nic a je to jen jeden z dalších podvodníků. Jsou tu jen kvůli pozornosti.
Ale zítra už vyrážím do hor. Lidé mluvili o nějakých zajímavých věcech tam nahoře a moje puška se už nemůže dočkat nějaké akce.
Já mu ukážu co je 'velký objev'. Nemůžu se dočkat, až uvidím ten výraz na jeho tváři.

Nesnáším lezení. Všechno tohle vybavení je strašně těžký.
Pokaždé, když to chci vzdát, vzpomenu si na Schmida. Na ten jeho hnusnej úšklebek. Na všechny, co mu pak budou gratulovat. Na to, že to nesmím dopustit.
A já jdu dál. Ať jde do prdele.

Už vidím cíl. Malou ovci. Něco mi to připomíná a nedokážu úplně dát prst na spoušť.
Ta ovce jí větve. Jí snad zvířata větve? Možná je to jako palivo pro její…schopnosti? Pořád jsi nejsem jistej co to dělá.
Budu se na ni chvíli dívat, jestli udělá něco zajímavého. Můj fotoaparát je nastaven, aby ji to sledovalo.

Už to bylo několik hodin a pořád nemůžu dostat Schmida z hlavy. Kretén zasranej.

Vystřelil jsem na ovci. Varovný výstřel. Začala kurva vybuchovat!
Tohle bude skvělej úlovek! Vsadím se, že tímhle vymažu Schmidovi z obličeje úsměv.

Kulky jí nic nedělají. Vystřelil jsem na to pětkrát. Možná je to pro kulky neviditelný.
Možná bych se měl skrýt, jenomže…nechce se mi jít zpátky. Schmid si ze mě určitě bude dělat srandu, jakej jsem zbabělec, nebo něco podobně debilního.
Jdu to probodnout. Exploduje to jen každých 10 vteřin a navíc to není moc daleko… možná se k tomu dostanu blízko a zabiju to.
A pak se vrátím s její mrtvolou a budu hrdina. Jsem tak blízko…
Nemůžu se kurva dočkat.

Přestože se na zemi našly skořápky nábojů a ostatní důkazy, že Hammerschimdt střílel po SCP-5033, žádná zranění po kulkách nebyla nalezena v těle subjektu. Vyšetřování pytlácké organizace a také předpokládané nezranitelnosti SCP-5033 vůči poškození stále probíhá.