SCP-4420
hodnocení: 0+x

Objekt#: 4420
Úroveň2
Zadržovací Třída:
neutralized
Sekundární Třída:
none
Třída Narušení:
none
Třída Ohrožení:
none

tater-tot.png

SCP-4420 ve svém současném stavu. Fotografie pořízena z bezpečné vzdálenosti 50 m.

Speciální Zadržovací Procedury: SCP-4420 je drženo 150 metrů od Oblasti-82, v umělé kapesní dimenzi Provizorní Zadržovací Jednotky #819. Výzkumníci nainstalovali Scranton-Marlowův Topologický Stabilizér (SMTS), aby bylo v místnosti možno udržet dimenzionální stabilitu.

Popis: SCP-4420 červené brambora odrůdy Idaho s aktuální hmotností 400 000 000 kg a vnějšími dimenzemi 150 x 65 x 55 metrů. SCP-4420 vykazuje následující ektoentropní vlastnosti:

1. SCP-4420 opětovně zabraňuje srážení (~5% každé dva týdny) tím, že generuje náhodné množství pevné bramborové hmoty. Během této události se pitná voda náhodného obyvatele státu Idaho promění na vodu s příchutí brambor bohatou na škrob, která dodává na 3 až 10 hodin po konzumaci schopnost hovořit s bramborami.

2. Vystavení světelné radiaci vytváří bramborovou hmotu různé podoby. Tato nová hmota se na nějaké koncepční úrovni vztahuje k bramborám, ať už přímo, nebo nepřímo. Nová hmota roste spolu s SCP-4420, spojuje se s ním pomocí ezoterických metod, kterým obor zemědělství aktuálně nerozumí. Pozorované formy zahrnují:

  • Jakoukoliv variaci některé z 5000 odrůd brambor pěstovaných celosvětově.
  • Vařené bramborové pokrmy, jako bramborová kaše, hranolky, brambůrky, nebo bramboráky.
  • Šampiónku Ligy Mladistvých v Závodu v Pytlích od Brambor za rok 1996, Michelle Brown, 6 let.
  • Hmyz rodu Stenopelmatus (obecně známý, jako bramborový brouk) stvořený ze sladkých brambor. Tyto entity doposud ovládly přibližně 8% SCP-4420.
  • Memetický pocit bezradnosti ovlivňující 25% jedinců v okolí 5 km.

3. SCP-4420 vykazuje zdánlivou imunitu vůči hnití. SCP-4420 konzumuje organické nepravidelnosti téměř okamžitě po jejich vytvoření a na jejich místě vytváří zdravou bramborovou hmotu.

4. SCP-4420 konzumuje stravu a organický odpad v okruhu 20 metrů. Jakákoliv organická hmota vstupující do oblasti se přeměňuje v bramborovou hlízu o stejném objemu, jež se teleportuje do SCP-4420. Organická hmota zahrnuje malé živočichy do 10 kg.

V době psaní tohoto dokumentu roste SCP-4420 již téměř 22 let.

Aktualizace: Dne 10. května 2019 objevili terénní výzkumníci tekutinu kontaminovanou stopovým množstvím thaumických nečistot v místní podzemní vodě. Velitelství Oblasti-82 započalo s Mandátem 3731-Ov91, který vyžaduje okamžité uzamčení oblasti a zničení cizích látek. Celoplošné uzamčení bylo úspěšné — SCP-4420 se nezapočítalo, kvůli své zadržovací oblasti.

V 21:51 místního času, SCP-4420 absorbovalo thaumaturgické emise a nabylo vědomí, které trvalo 32 hodin. Během této doby se ukázalo SCP-4420 schopnost manipulovat s informačními konstrukty. Výsledkem toho bylo 362 různých SMS zpráv zaslaných výzkumníkům v Oblasti. Výtah z těchto zpráv následuje.

vidíte mě

prosím podívejte se na mě

jsem velký

podívejte se na mě

myslíte že jsem hezký

vypadám opravdu takhle

to ne

takhle mě vidíte ☹️

takhle mě nesmíte vidět

nejsem dost dobrý co

ne pro vás

jak bych mohl

nechte mě být

jsem monstrum

omlouvám se že takhle vypadám

Aktualizace: Dne 12. května v 05:51 místního času přestalo SCP-4420 růst anomálním způsobem a začalo vykazovat známky rozkladu. SCP-4420 je aktuálně klasifikováno, jako třída Neutralized.