SCP-4182
hodnocení: 0+x

POZNÁMKA: Prohlížíte si předchozí verzi tohoto dokumentu (21/11/1992). Tyto informace mohou být nepřesné, nebo zastaralé. Prosím kontaktujte administrátora serveru (jdavis@scp.foundation.int) pro více detailů.

4/4182 LEVEL 4/4182

CLASSIFIED

classified-lv4.png

Objekt #: SCP-4182

Třída Objektu: Keter

site5C.png

Obr. 1.1: SCP-4182.

Speciální Zadržovací Procedury: Personál spolupracuje s JMSDF1 a dalšími námořními a leteckými autoritami na udržení perimetru padesáti kilometrů kolem SCP-4182. Všechna schodiště vedoucí do podzemních sekcí SCP-4182 musejí být zapečetěny dva metry tlustou zdí z betonu (složeného z cementu, vody a těžkých příměsí pro dodatečnou ochranu před radiací) vyztuženého ocelí. Přístup do zóny je přísně zakázán.

Nadační bot (I/O-SILVER) má za úkol prohledávat servery IntSCPFN kvůli složkám které upravil personál ovlivněný SCP-4182. Tito zaměstnanci musejí být izolováni a nahlášeni přítomným Nadačním agentům, kteří provedou sterilizaci. Personálu musí být připomínáno, že Oblast-5 neexistuje.

corpse.gif

Obr. 1.2: CAM 5 (živý přenos)

Popis: SCP-4182 je umělý ostrov o rozloze 6.4 hektarů nacházející se ██ kilometrů █████ od ██████████ v ████████. Přestože neexistují záznamy o výstavbě, způsob, jakým jsou budovy na ostrově postaveny naznačuje, že se někdy na začátku 20. století jednalo o skládku odpadu.

Nadační personál neustále označuje SCP-4182 jako neexistující oblast ("Oblast-5"). Způsobu, jakým k tomu dochází, není plně porozuměno.

Personál ovlivněný SCP-4182 sestoupí po jednom ze schodišť, která vedou do masivního podzemního komplexu pod SCP-4182, kde bylo zadrženo ████ ██ █████ ███████. I přes rozsáhlý seismologický a radiometrický průzkum, nebylo možné určit hloubku podzemní struktury (ovšem zdá se být minimálně několik kilometrů hluboká).

Roku 1989 bylo provedeno lékařské ohledání několik stovek lidských těl z SCP-4182. Přibližně u 75% případů bylo zjištěno, že vnitřní morfologie vykazovala silné změny od standardní topologie (především v oblasti centrální nervové soustavy). Nejčastější zjištěnou příčinou smrti bylo vnitřní krvácení do mozku způsobené rapidním zkapalněním a nekrózou mozku. Žádný další výzkum není povolen.

Od svého objevení roku 1986 se počet případů SCP-4182 neustále zvyšuje.

POZNÁMKA: Pro otevírání tohoto dokumentu nastala neočekávaná chyba. Klikněte sem pro obnovení předchozí verze nebo kontaktujte administrátora serveru (jdavis@scp.foundation.int) pro více detailů.