SCP-1296
hodnocení: 0+x

Objekt #: SCP-1296

Třída Objektu: Euclid

Speciální Zadržovací Procedury: Kontakt na SCP-1296 je aktuálně uchováván v Bezpečnostním Archivu 11. Vyšší zabezpečení není potřeba, protože se SCP-1296 nemůže objevit bez použití kontaktních informací.

Veškeré testování s SCP-1296 je prováděno ve Vzdálené Testovací Oblasti 3. Všechny vzorky získané při použití SCP-1296 musí být uskladněny v biologické jednotce uvnitř testovací zóny a zničeny po získání a prostudování podle údajů o odbavení vzorků, popsaných v dokumentu CDP-BIO-EN-1

Kontakt s SCP-1296 mimo Nadaci musí být prozkoumán a vyřešen po objevení.

Popis: SCP-1296 je automobil Volga M24 vlastněný službou zvanou Vytoč-si-Lamu. Samotné vozidlo je modifikované: Na střechu byly nainstalovány držadla na zavazadla, zadní sedadla byly odstraněny a volant je nesprávně označený jako Toyota. Kontakt na společnost Vytoč-si-Lamu je napsán na stranách vozidla.
Po vytočení telefonního čísla je volající spojen s prodavačem v Vytoč-si-Lamu, dále nazýván jako SCP-1296-a. Pokusy o získání lokace SCP-1296-a nebo o získání informací netýkající se objednávek byly neúspěšné.

SCP-1296 se manifestuje během dvou hodin od zadání objednávky v lokaci volajícího i přes jakékoliv změny lokace během telefonátu a doručení. Manifestace SCP-1296 nemá maximální dosah, ale vyžaduje dostatek místa pro manifestaci vozidla. Pokusy vystopovat SCP-1296 byly neúspěšné; připnuté GPS sledovače přestaly fungovat po té co SCP-1296 opustilo zorné pole a neustále se vyhýbá "honičce". SCP-1296 se manifestuje vždy s jedním řidičem různého vzhledu a 2 až 8 Lamama. Cena objednávky se liší bez jakéhokoliv vzoru.

Záznam Výslechu-01

Následující záznam vyl vytvořen během testování dne 09/07/2012.

SCP-1296-a: Dobrý den, tady Vytoč-si-Lamu, jak vám mohu pomoci?

Dr. █████████: Uh, ano, mohla byste mi prosím vysvětlit co vaše firma nabízí?

SCP-1296-a: Potřebujete Lamu? Vytoč-si-Lamu vám sežene lamu. Kdykoliv. Kamkoliv.

Dr. █████████: Ano, vím.

SCP-1296-a: Prostě nám zavoláte, objednáte si lamu a my vám lamu seženeme. Jednoduchý.

Dr. █████████: Kde tyto lamy sháníte?

SCP-1296-a: Tak hele chlape, chceš lamu nebo ne? Tohle není linka na dvacet otázek. Tohle je linka na dvě otázky. Otázka jedna: Chcete lamu? Otázka dva: Jakou lamu chcete? Pokud na první odpovíte ne, tak nevim proč voláte?

Dr. █████████: Chci mluvit s vašim manažerem.

SCP-1296-a: Nope. Očividně lamu nechcete a jenom nás tu chcete zdržovat. Přeji hezký den.

Dr. █████████: [povzdechne si] Okay, okay, koupim si lamu. Jenom jednu lamu nic speciálního.

SCP-1296-a: Dobrá tedy to bude 45 babek. Hotově nebo kartou?

Dr. █████████: Hotově

SCP-1296-a: Llamamobil u vás bude do dvou hodin. Přeji hezký den, píčusi.

Záznam Výslechu-02

Následující záznam byl pořízen 09/07/2012. Řidič byl označen jako SCP-1296-b.

SCP-1296-b: Hej to ty sis objednal lamu?

Dr. █████████: Ano, to jsem já.

SCP-1296-b: 45 prosim.

Dr. █████████: [zaplatí SCP-1296-b] Pokud je to možné, mohl bych se vás zeptat na pár otázek o vaší…

SCP-1296-b: Znova ne. Tyto nevzdáš že? Objednáš si lamu. My ti lamu seženeme. Od vrcholu Everestu po dno Mariánského Příkopu, pokud potřebuješ lamu, dostaneš lamu. Nebuď zvědavej. Tvoje je ta šedá v zádu.

Záznamy Testů:

Objednávka: Tři lamy
Čas na dodání: Tři minuty
Cena: $33
Výsledek: Dvě samice a jeden samec. U subjektů nebyly objeveny žádné anomálie.

Objednávka: Jedná těhotná lama s hnědou skvrnou na levé straně.
Čas na dodání: Sedmnáct minut
Cena: $50
Výsledek: Jedna lama shodující se s popisem objednané. U subjektu nebyly objeveny žádné anomálie.

Objednávka: Jedna alpaka
Čas na dodání: Hodina a čtyřicet tři minut.
Cena: $17
Výsledek: Jedna lama. Subjekt měl na sobě přilepenou kůži alpaky. Prohlídka prokázala, že kůže byla čerstvě stažená.

Objednávka: Jedna lama
Čas na dodání: Hodina dvacet sedm minut.
Cena: $200.02
Výsledek: ███ ██████, budhistický mnich. Subjekt neměl nic společného s událostmi před dodávkou. Subjektu byla podána amnestika a byl propuštěn bez incidentu.

Objednávka: Jedna robotická lama
Čas na dodání: Hodina třináct minut.
Cena: $3561.87
Výsledek: Jeden robot ve tvaru lamy. Choval se stejně jako biologciká lama.

Objednávka: SCP-1545
Čas na dodání: Patnáct sekund
Cena: Žádná
Poznámka: SCP-1545 zmizelo ze své zadržovací místnosti po objednání. SCP-1545 bylo o patnáct sekund později doručeno, obsahující dva mrtvé jedince, oba nebyli identifikováni; pitva prokázala, že byli mrtví minimálně dvacet čtyři hodin. Doručení proběhle tak, že SCP-1296 projelo okolo oblasti přibližně rychlostí 150 km/h; SCP-1545 bylo hozeno ze střechy druhým subjektem SCP-1296-b. SCP-1296-b-2 zařvalo před odjezdem "Prostě si to kurva vem!"