SCP-084-CZ
hodnocení: +3+x

Objekt #: SCP-084-CZ

Třída Objektu: Euclid Keter Neutralized

Speciální Zadržovací Procedury: SCP-084-CZ musí mít neustále nasazený náhubek pro zabránění kousnutí do jakéhokoliv předmětu. Výběh SCP-084-CZ má rozměry 20cm x 10cm x 10cm a je vytvořen z průhledného plastu. Výběh SCP-084-CZ je standardně zařízen jako pro neanomální Latrodectus mactans (Snovačka jedovatá).

Popis: SCP-084-CZ je pavouk Latrodectus mactans (Snovačka jedovatá), jediný rozdíl od neanomálního zvířete je ve znaku na zadečku SCP-084-CZ. Znak na zadečku SCP-084-CZ je modrý narozdíl od standardní červené. SCP-084-CZ se může spojit s objektem/osobou po kousnutí do dané/ho osoby/objektu. Objekt/osoba je po spojení zazařen/a jako SCP-084-CZ-1.Po spojení se zachovávají charakteristické rysy pavouka i SCP-084-CZ-1. SCP-084-CZ se může s SCP-084-CZ-1 libovolně rozpojit. Po rozpojejí nahlásila Doktorka [DATA VYMAZÁNA] obrovskou bolest při transformaci a zjizvení. Přibližně o 4 dny později musela být Doktorka [DATA VYMAZÁNA] zařazena do Třídy E pro pozorování.

PRO: O5[DATA VYMAZÁNA]@nadace.scp
OD: pcs.ecadan|kebv#pcs.ecadan|kebv
DATUM: Leden 29 2019

O5-█,

Při vytváření SZP pro nově nalezené SCP-084-CZ jsem si všiml jedné velice znepokojující věci. "SCP-084-CZ se může spojit s objektem/osobou po kousnutí do dané/ho osoby/objektu." Pokud je tato věta pravdivá tak to znamená že se může spojit i se zadržovací místností a hůř s celou planetou. Nevíme jak funguje, nevíme jestli to dělá dobrovolně nebo je to obranný refleSCP-084-CZ, nevíme o SCP-084-CZ nic. Dokážu pro SCP-084-CZ vytvořit SZP ale prosím než je vytvořím klasifikujte SCP-084-CZ jako Keter a ne Euclid.

-Vrchní Zadržovací Inženýr; Vítězslav Bek

Dodatek SCP-084-CZ A:
Po rozpojejí nahlásila Doktorka [DATA VYMAZÁNA] obrovskou bolest při transformaci a zjizvení. Přibližně o 4 dny později musela být Doktorka [DATA VYMAZÁNA] zařazena do Třídy E pro pozorování.
Po značném zhoršení stavu o 9 dní později po zařazení do Třídy E byly Doktorce [DATA VYMAZÁNA] podány amnestika.

Dodatek SCP-084-CZ B: