SCP-022-CZ
hodnocení: +2+x

Objekt #: SCP-022-CZ

Třída Objektu: Safe

Speciální Zadržovací Procedury: SCP-022-CZ je uloženo v krychlové skříňce s průhlednými zdmi. SCP-022-CZ je kvůli své povaze přístupné pouze pro personál Úrovně-4 a vyšší.

Popis: SCP-022-CZ je ručně psaná kniha s koženými deskami pocházející z 10. - 13. století. Veškerý papír v knize je nepoškozený, pravděpodobně kvůli svým anomálním vlastnostem. SCP-022-CZ obsahuje 439 stránek. 437 stránek obsahuje popisy osob s anomálními vlastnostmi. První stránka obsahuje "návod," jak knihu používat. 439. stránka obsahuje seznam držitelů. SCP-022-CZ je schopné zajímat anomálie do svých stránek neznámým způsobem.

Návod po překladu zní:
Pokud se ti tato kniha dostala do rukou, tak gratuluji. Právě držíš v rukou klíč k neomezené moci. Klíč k samotné moci Boha! Na počátku všeho Bůh vytvořil nadpřirozené schopnosti. Některé předměty nebo někteří lidé tyto schopnosti získali. Podařilo se mi uměle vytvořit nadpřirozené schopnosti. Především zajetí a přeměny. Tyto schopnosti jsem vložil do této knihy. Je to mé životní dílo. V této knize je dostatek stran na uchování 200 "nadpřirozenců." Musíš zajmout každého, kterého uvidíš. Ke každému novému "nadpřirozenci" napiš i jeho schopnost. Prosím, zajmi jich co nejvíc, svět musí být před nimi chráněn. Neboj se, stránky nedojdou, jedna ze schopností této knihy je, že si nekonečně vytváří stránky. Bohužel, vítězství má vždy své oběti. Vytvoření umělých schopností mě téměř zabilo a tento návod píšu v mých posledních chvilkách. Prosím, používej tuto knihu k dobru. Použiješ ji tak, že přejedeš rukou po stránce toho, na koho se chceš přeměnit a řekneš "Propůjčte mi svou sílu". Přeměněný můžeš zůstat, jak dlouho bude potřeba. Přeměníš se zpět tak, že řekneš "Už stačí." Přeměňování by ti mělo pomoct je zajmout. Ale dávej si pozor, většina přeměn má svou daň, ta je napsaná na stránce "nadpřirozence." Doufám, že tato kniha padne do rukou dobrých lidí. Sbohem.
- Čaroděj ██████

Na straně 439 byl nalezen seznam držitelů. Někteří držitelé zde napsali vzkazy budoucím držitelům. :

Výtažek ze seznamu:

ZAKLADATEL a Autor: Čaroděj ██████

2. Čarodějův učedník █████ Od nynějška tato kniha zůstane v mém rodě a to se nezmění. Kniha nesmí padnout do špatných rukou. Knihu jsem očaroval, aby mohla být používána pouze rodem █████.

7. █████ ███████ Naše identita byla vyzrazena musíme se začít schovávat. Nemáme na vybranou, změníme si jméno. Musím jako poslední dítě ████ i jako matka zamezit smrti mých dětí. Rod musí přežít. Ať nám Čaroděj ██████ pomáhá.

9. ████ ████ Začnu psát k "nadpřirozencům," které zajmu i co si o nich myslím, a jak jsem je objevil. Moje rodina "nadpřirozenci" až příliš dlouho opovrhovala. Kdybych je mohl všechny vysvobodit, tak bych to udělal. Stal se z nás kult a ne strážci lidstva.

12. █████ ████ VE JMÉNU MOCNÉHO ČARODĚJE ██████ ZBAVÍM NÁŠ NÁDHERNÝ SVĚT VŠECH "NADPŘIROZENCŮ," PŘÍSAHÁM! VYMAŽU VŠECHNY PŘÍBĚHY TĚCH MONSTER, KTERÉ V TÉTO POSVÁTNÉ KNIZE UVIDÍM! NEJSOU TO LIDÉ, BRATŘE, JSOU TO MONSTRA!

47. ███ ████ Jsem poslední z našeho rodu… Tolik krve se prolilo kvůli této knize… bratři zabíjeli své sestry… děti své rodiče… a co z toho vzniklo? Uvěznili jsme tolik nevinných lidí… Ukončím náš rod… podařilo se mi objevit nějakou společnost, která vězní anomálie normálním způsobem… Předám to svému informátorovi, který donese tuhle posranou knihu k nim, a poté ukončím náš rod.

Toto je poslední záznam v SCP-022-CZ. SCP-022-CZ bylo nalezeno na záchodech v Oblasti-██. "Informátor" nebyl nikdy nalezen.

Dodatek 022-CZ-1:
Výtažky z knihy:

Strana: 37
Schopnost: Ohnivé tělo a ovládání ohně
Daň: Po přeměně zpět máš popálené celé tělo. Používat jako poslední možnost.

Strana: 352
Schopnost: Neviditelnost
Daň: Žádná

Strana: 179
Schopnost: Obrovská síla
Daň: Po přeměně zpět se roztrhnou všechny tvé svaly.

Strana: 9
Schopnost: Brnění
Daň: Velice bolestivá přeměna, jizvy po celém těle na místech, kde se brnění připojilo k tvému tělu.

Strana: 292
Schopnost: Rychlost
Daň: Po přeměně zpět se ti roztrhnou všechny svaly a kosti v nohách

Strana: 437
Schopnost: Manipulace času
Daň: Žádná

Strana: 191
Schopnost: Nesmrtelnost
Daň: Nelze se přeměnit zpět, takže velmi nudný život
Příběh: Millard… byl to hodný hoch, ale až příliš se předváděl se svou schopností. Poté, co skočil z budovy na chodník zády dolů, zvedl se a prostě odešel. Tak se mi prozradil a i policii. Myslím, že jsem ho vysvobodil, když jsem ho zajmul. Také se mi podařilo zjistit, že se svolením někoho z rodu může knihu používat každý. Otestoval jsem jeho schopnost na náhodném chlapovi a nejde se přeměnit zpět. Musím ostatní varovat.

Poznámka: Při testování bylo zjištěno, že anomálii SCP-022-CZ s. 191 lze kombinovat s ostatními anomáliemi, ale "své daně si stále vyberou."

Strana: 304
Schopnost: Zvětšení těla
Daň: Při přeměně zpět se ti nezmenší tvá kůže.

Strana: 63
Schopnost: Nezapomínání
Daň: Při dlouhodobém používání se člověk zblázní.
Příběh: Chudák… objevil jsem ho v nemocnici. Byl tam připoutaný k lůžku a prosil o smrt… tolik vzpomínek za ██ let života.

Strana: 180
Schopnost: Vytváření portálů
Daň: Žádná