SCP-020-CS
hodnocení: +6+x
blank.png
prukazka

SCP-020-CS

Objekt#: SCP-020-CS

Třída Objektu: Safe

Úroveň Hrozby: Bílá

Speciální Zadržovací Procedury: SCP-020-CS je nutno uchovávat v plastovém průhledném obalu, a uchovávat jej v uskladňovacím Sektoru–12, Nadací využívaném oblasti, Oblasti-14CS. Samotné SCP-020-CS je zabezpečeno v koženém pouzdru. SCP-020-CS nevyžaduje žádné další zadržovací procedury.

Popis: SCP-020-CS je standardní průkaz z tvrdého plastu se světle modrým pozadím a černým písmem. V pravém horním rohu je vyhrazeno místo pro fotografii, prostor je však diagonálně přeškrtnut. Levá polovina obsahuje údaje o vlastníkovi – jméno, pozice, datum a validní číslo. Tyto údaje však nejsou vyplněny. V dolní polovině se táhne čárový kód, který byl přečten jako "Knowledge is power".

Z druhé strany je černým písmem napsané varování: „Nepatřím do nesprávných rukou. Sloužím pouze jako klíč k poznání. V případě nálezu mne prosím vraťte na tuto lokalitu █°█′█″ s. š., █°█′█″ v. d“.“

Po přečtení čárového kódu připravenou čtečkou zazní zvuk cvaknutí. Následně se v okruhu 100 metrů označí dveře, na které lze přiložit SCP-020-CS. Na dveře s obyčejným zámkem nemá SCP-020-CS vliv.

Po otevření, dveře vedou zcela do jiné místnosti, označená jako SCP-020-CS-1. Po vstupu do SCP-020-CS-1 dveře se uzavřou a zmizí. SCP-020-CS-1 je vysoká podlouhlá místnost, po celé délce se tyčí vysoké knihovny s tisíce knihami různých tvarů, barev, velikostí a stáří. Testovací subjekt se může následovat pouze jedno světlo, které vede ke „knihovnici“ označená jako SCP-020-CS-2. (viz Záznam A).

Dodatečné: SCP-020-CS-2 zatím neprojevilo nepřátelské vlohy. Z SCP-020-CS-1 je možné odejít poté, co SCP-020-CS-2 oznámí "konec provozu". Testovaný subjekt je následně nasměrován k místu původního vstupu. Dveře jsou opět přístupné. Následně 12 hodin je SCP-020-CS nefunkční.