SCP-017
hodnocení: +3+x

SCP-017.jpg

Záběr SCP-017

Objekt #: SCP-017

Třída Objektu: Keter

Speciální Zadržovací Procedury: SCP-017 je umístěn v kleci z akrylátového skla o rozměrech 100 x 50 x 50 cm, zavěšené ve středu betonové místnosti o rozměrech 5,5 x 5,5 x 4,27 m. Stěny, strop a podlaha místnosti jsou opatřeny silnými směrovými svítilnami, které svítí přímo na klec, čímž je SCP-017 konstantně osvícen ze všech stran. Pracovníci přidělení k SCP-017 musí sledovat činnost svítilen a provoz záložního generátoru a také volat o pomoc v případě vyhoření lamp nebo problémů s generátorem.

Výměna lampy je jedinou okolností, která opravňuje výzkumné pracovníky vstoupit do skladovacího prostoru. Zaměstnanci jsou pak povinni nosit speciálně navržené reflexní kombinézy a musí dbát na to, aby nezakrývali světlo ze svítilen.

Popis: SCP-017 je humanoid, vysoký asi 76 centimetrů. Anatomicky připomíná malé dítě, bez pozorovatelných znaků, které by mohly být použity k identifikaci. SCP-017 se zdá zahalen do tmavého kouřového pláště. Je možné, že se pod pláštěm nachází jiný objekt, avšak pokusy o nahlédnutí pod plášť nebyly úspěšné

Reakce SCP-017 na stíny, které se dotknou jeho postavy je okamžitá rychlá. SCP-017 skočí na objekt vrhající stín, úplně jej obklopí, pohltí jej a poté se vrátí do své původní velikosti. Po takto pohlceném objektu nezůstávají stopy.

Další Poznámky: Personál s oprávněním BETA a vyšší by se měli také seznámit s dokumentem #017-1.