Úrovně Hrozby
hodnocení: 0+x

Některé Nadační záznamy obsahují indikátor nazývaný "Úroveň Hrozby". Ten nám dovoluje odhadnout nebezpečí daného SCP v případě prolomení zadržením daným objektem.

UPOZORNĚNÍ: Toto je připomínka všemu personálu, že tento klasifickační systém je striktně doplněk k aktuálně používanému klasifikačnímu systému.

Je sedm úrovní, každá odlišená barvou:

o Bílá:

Objekt je prospěšný Nadaci a jeho použití je striktně regulováno podle Speciálních Zadržovacích Procedur objektu. Často je připisována objektům třídy Safe.

Modrá:

Objekt může být prospěšný, ale jeho mechanika není dostatečně studovaná nebo je neznámá. Toto platí pro objekty s neidentifikovanými vlastnostmi nebo entitám na které různí jedinci reagují jinak. Často je připisována objektům třídy Safe nebo Euclid.

Zelená:

Objekt není prospěšný, ale ani nebezpečný při správném zacházení. Často je připisována objektům třídy Safe nebo Euclid.

Žlutá:

Objekt je nebezpečný, ale jednoduchý na zadržení. Toto může znamenat, že ho jde dostat rychle pod kontrolu pokud jsou splněny snadno dosažitelné podmínky. Může být přiřazena objektům třídy Safe, Euclid a někdy i Keter.

Oranžová:

Objekt je nepředvídatelný, má nebezpečné vlastnosti a je těžký na zadržení. Většinou to je nejnižší úroveň přiřazovaná humanoidním SCP. Většinou je přiřazovaná objektům třídy Euclid nebo Keter.

Červená:

Objekt je velice nepředvídatelný a má značně destruktivní vlastnosti. Prolomení zadržení může způsobit scénář třídy-K a znovu zadržení objektu musí mít vysokou prioritu. Často je přiřazována objektům třídy Euclid nebo Keter.

● Černá:

Objektu je schopný destrukce v globálním měřítku. Navíc, prolomení zadržení těmito objekty je bráno jako synonymum scénáři-XK a znovu zadržení/neutralizace musí mít nejvyšší prioritu. Je většinou přiřazována objektům třídy Keter.

Důležité: Nezapomeňte, že pokud má objekt tendenci měnit své vlastnosti za jistých podmínek, může mu být přiřazena sekundární Úroveň Hrozby.

Pokud mu nebyla přiřazena Úroveň Hrozby, používejte termín: "Nepřiřazena".

Například: Pokud je váš objekt kamínek který způsobí zničení vesmíru pokud na něj skočí jedno nohý saxofonista, který má na sobě růžovou sukni vytvořené ze 100% bavlny, a tato vlastnost je poměrně neznámá, bude mu přiřazena Úroveň Hrozby Černá a Třída Objektu Safe. Safe kvůli čisté nepravděpodobnosti, že by vůbec nastalo prolomení zadržení (i kdyby to bylo 0%) a Černá protože je schopný způsobit scénář-XK.
Nápodobně, pokud humanoid který když vyplazí jazyk a řekne špatný vtip se teleportuje, bude mít Třídu Objektu Euclid a Úroveň Hrozby Oranžová.