Návrh Rady O5
hodnocení: +4+x

Objekt #: SCP-001-CZ-J-ARC

Třída Objektu: Appolyon

Speciální Zadržovací Procedury: SCP-001-CZ-J-ARC musí být uchováno v 75l akváriu naplněném pitnou vodou. Voda uvnitř akvária musí být udržena na kyselosti 7 Ph a teplotě 21-24°C, toto musí být nepřetržitě měřeno. Voda v akváriu musí být každý týden měněna. Akvárium musí být vybaveno filtračním systémem, který vypouští do vody bublinky vzduchu, filtrační systém musí být houbičkový. Akvárium s SCP-001-CZ-J-ARC musí být přikryté, aby se zabránilo vyskočení SCP-001-CZ-J-ARC.V akváriu se nachází umělé kamínky, vodní rostliny a na dně je jemný písek. SCP-001-CZ-J-ARC musí být každý den krmeno peletkami z krevet, počet peletek je každý den určen přiřazeným výzkumníkem, se specializací na langustovité. Po shození původní "skořápky" by SCP-001-CZ-J-ARC nemělo být krmeno, protože SCP-001-CZ-J-ARC tuto skořápku pojídá a čerpá z ní minerály pro tvorbu další skořápky. Během shazování skořápky, a těsně poté, se musí do akvária s SCP-001-CZ-J-ARC přidat Jodid draselný, přesné množství bude určeno přiřazeným výzkumníkem se specializací na langustovité.
Pokyny pro výměnu vody v akváriu SCP-001-CZ-J-ARC:

  • Ujistěte se, že s tímto zákrokem SCP-001-CZ-J-ARC souhlasí, pokud nebude souhlasit poproste.
  • Jakmile dostanete souhlas od SCP-001-CZ-J-ARC s tímto zákrokem, pokračujte ve čtení pokynů, pokud ne, zeptejte se SCP-001-CZ-J-ARC druhý den.
  • Připravte si veškeré potřebné pomůcky pro výměnu vody v akváriu.
  • Odsajte pomocí hadice 1/4 - 1/2 vody v akváriu.
  • Nahraďte odsátou vodu pitnou vodou o teplotě 21-24 °C, nelijte tuto vodu přímo na SCP-001-CZ-J-ARC.

POZNÁMKA: Dr. King nesmí za žádných okolností krmit SCP-001-CZ-J-ARC…znova ne…

Popis: SCP-001-CZ-J-ARC je langusta.

fractal.png

MEMETICKÉ ČINIDLO AKTIVOVÁVO - ZNÁMKY ŽIVOTA POTVRZENY

Můžete pokračovat.