Poznejte Zaměstnance

Níže můžete najít seznam aktivních zaměstnanců, spolu s jejich zaměřením a různými zajímavostmi.

chamikchamik: Váš lokální indický tech-support. Pokud se nehrabe v componentech wiki, nejspíš programuje nebo překládá. Pokud nedělá nic z toho, nejspíš se schovává někde v korunách stromů a potichu sleduje předpověď počasí na příští středu. Rád tráví čas v Poutníkově Knihovně čtením špatných překladů a knih o programování v Pascalu z roku 2000. Má rád palačinky s jahodovou marmeládou a vyhřáté sedačky.

Dr BekDr Bek: Učedník lokálního indického tech-supportu. Pokud neprokrastinuje tak překládá nebo píše. (Většinou prokrastinuje). Někdy se pokouší udělat v C# něco komplexnějšího než kalkulačku; neúspěšně. Preferuje palačinky s lísko-oříškovou pomazánkou na rozdíl od jahodové marmelády.

H3G1H3G1: Pokud zrovna nevytváří komplexní spleť návodů, které dělají ze zubožených uživatelů idioty, nebo se nevozí po nezkušených, zmatených překladatelích, pravděpodobně někde židluje s blbostmi, které jsou zcela k ničemu. Má jistou averzi k židlím a pokud nemusí, nesedí na nich. Nechápe odpor k předem vyhřátým záchodovým prkénkům (obzvláště na veřejných záchodcích) a pojídá mražená vajíčka zásadně se slupkou.

HajgrandoHajgrando: Nejméně aktivní zaměstnanec, je rychlejší dojít k němu domů a čumět s úsměvem do jeho okna, dokud si vás nevšimne, než na něj čekat na Discordu. Jednou za čas se objeví, aktualizuje role, seřve pár nováčků za články, které píšou, napíše kritiku, která zničí vaše dětské sny a víru v Ježíška, a zase zmizí. Slyší na jméno Granko.

LilyFoxyLu LilyFoxyLu : Hobit České větve Nadace, věčně zalezlý ve své skrýší s hromadou papírů na korekci. Většinu času ji naleznete v archivech, studující bájnou nadační terminologii nebo magii českého pravopisu, aby tyto vědomosti mohla aplikovat při své práci korektora. Většinu času je přívětivé stvoření, ovšem nikdo ji nechce potkat ve špatném rozpoložení, poněvadž se také může stát, že ji jednoho krásného dne najdete někde za rohem, jak mlátí ostatní zaměstnance srolovanou kopií jejich článků kvůli hrubkám.

ModularModular: "Slož naději v Hospodina, drž se jeho cesty, povýší tě a obdržíš zemi."(Žl 37,34) Modular je technik stránky (dost pitomý, podotýkám), pokročilejší překladatel (hele, já to mám fakt v malíku!) a hodně neaktivní spisovatel. Miluje popkulturu, kytaru a komunikaci s komunitou! Pokud zrovna neplánuje komplikovaný způsob, jak ukončit svůj život. Oh, well. Do Rady mu trvalo se dostat několik let, ale nakonec to zvládl! Myslím, že jo. Alespoň fyzicky. STŘIH!

UtylikeUtylike: Hlavní administrátor a vášnivý ničitel čtvrtých stěn s vyšším počtem přeložených stránek než mistr Yoda, možná proto, že má rozdvojenou osobnost, nebo proto, že mu pomáhají jeho znuděná já z alternativních vesmírů. Nebo možná prostě kašle na všechno v životě, protože překládání příběhu o 150 tisících slovech je větší zábava, než jeho každodenní rutina. Kdo ví? On ne.

Bývalí zaměstnanci

AtlasCZAtlasCZ, HawkeyeVoleHawkeyeVole, SenteraiSenterai, raichu00raichu00

Jak nás kontaktovat?

Všichni zaměstnanci jsou aktivní na našem Discordu, takže pokud máte problém, potřebujete poradit, nebo si chcete jen tak pokecat, neváhejte se připojit.