SCP Nadace - Kognitohazardy, Memetická činidla, Amnestika a vše co o nich potřebujete vědět
hodnocení: +4+x

Základní pojmy

Kognitohazard: Nebezpečí, které můžeme jakkoliv vnímat. Např.: Dětská čmáranice, díky které se vám zlomí ruka poté, co o ní budete mluvit.

Memetické činidlo: Vizuální "obrázek" vytvořený Nadací, aby dosáhla požadovaného výsledku. Např.: Deaktivace Kognitohazardů.

Amnestika: Látky, které způsobují ztrátu vzpomínek. Používají se například po vystavení Kognitohazardu.

Kognitohazardy

Většinou to jsou obrázky nebo audio nahrávky. Proti Kognitohazardům se nedá příliš bránit, ale Nadace vás od Kognitohazardů bránit může. Nadace vás od Kognitohazardů brání například amnestiky, ale o těch si povíme později. Pokud sami na sobě pociťujete, že byste mohli být postižení Kognitohazardem, nebo máte podezření u někoho jiného, nahlaste to prosím Nadaci telefonicky. Číslo na linku Nadace objevíte na hlavní stránce. Nadace k vám poté vyšle jednotku MTF, která vás dočasně zatkne pro pozorování a postiženému Kognithazardem podá amnestika.

Jak poznat Kognitohazard?

Všímejte si svého okolí. Pokud se ve vašem okolí objeví například plakát se ztraceným zvířetem a vy po jeho přečtení začnete objevovat toto ztracené zvíře klidně i 10x u sebe, byli jste s největší pravděpodobností vystaveni Kognitohazardu.

Memetická činidla

Pokud jste si pročítali některé Nadační dokumentace, je možné, že jste narazili na Memetické činidlo. Memetická činidla jsou speciální vizuální fotky vytvořené Nadací, aby dosáhla požadovaného efektu. Memetická činidla mohou i být použita dalo by se říct jako CAPTCHA. Čili pro potvrzení známek života čtenáře nebo naopak pro odrazení čtenáře. To je používáno například při útoku na Oblast zájmovou skupinou.

Jak poznat Memetické činidlo?

Aktivaci Memetického činidla poznáte takzvaným "kopnutím". Vizuálně Memetické činidlo poznáte tak, že je to většinou abstraktní foto.

Amnestika

Amnestika jsou používaná Nadací pro případy nouze, kdy je potřeba ztráta paměti. Jsou používány pro potlačení Kognitohazardů. Dělí se na dvě Třídy A a B. A je v podobě spreje a má účinnost až 12 hodin. B je pilulka, která má účinnost až 72 hodin. Pokud je subjekt ovlivněn Kognitohazardem déle než 72 hodin, je nasazena intenzivnější terapie, která vyžaduje hospitalizaci.

Jak poznat Amnestika?

To, že na vás byla použita Amnestika, aktuálně pouze poznáte ztrátou paměti až 72 hodin dozadu. Nadace vám po nasazení Amnestik a propuštění vydá na vyžádání dokument o potvrzení nasazení Amnestik. Pokud máte podezření, že na vás byla použita Amnestika, zavolejte, prosím, na linku Nadace a zažádejte o vaše Nadační záznamy. Pokud v nich naleznete nesrovnalosti, nahlaste to ,prosím, Etické komisi, která zreviduje vaše záznamy a vydá vám případná potvrzení.

ZAJISTIT. ZADRŽET. CHRÁNIT.

FoundationLogo.png

Bezpečnost pokračuje veřejně.