Incident-096-1-A
hodnocení: 0+x

“Takže zadržení bylo úspěšné??”

“Ano doktore.”

“Ukažte mi bezpečnostní záznam.”

<Začátek záznamu>

Velká železná krychle se nachází uprostřed laboratoře, která je aktuálně používaná přibližně tuctem výzkumníků. Kamera zabírá kontrolní panel, zobrazuje měření pomocí senzorů v krychli.

[o 1 minutu 32 sekund později]

Operátor kontrolního panelu se nad něj nakloní poté co byl znepokojen měřeními senzorů. Přibližně po 5 sekundách se objeví vypouklina, která se zvětšuje do prasknutí. SCP-096 rozšiřuje díru a snaží se utéct. Nouzové plátování je spuštěno na krychli a je vyhlášeno prolomení zadržení.

[Bezpečnostní záznam má obličej SCP-096 cenzurovaný dle zadržovacích procedur.]

Dva bezpečnostní týmy vstoupí do místnosti když SCP-096 prolamuje zadržení. Ostré náboje a uspávací šipky nemají žádný viditelný efekt. Přibližně 90% personálu vidělo v tento moment obličej SCP-096. Byl vyhlášen kód Lima. Místnost je zaizolována a zaplněna paralizačním činidlem třídy-██.

Přibližně po dvou minutách SCP-096 prolomí Výzkumnou oblast-██ a uběhne vzdálenost ████ v okolní poušti rychlostí ██ km/h.
<Konec záznamu>

“Echo Romeo byli okamžitě nasazeni. Když jsme si uvědomili jak velký prolomení to bylo byli jsme kompletně přemoženi. Je vtipné jak i ty nejlepší hlavy na světě mohou být nepřipraveny.”

“Takže říkáte že to je vaše vina?”

“Rozhodně ne. Toto byl nový objev v chování SCP-096. Nemohli jsme to vědět, máme štěstí že se z toho nevyvinul XK.”

<Začátek záznamu>

Záběry HelmKAM z ER-1

[Záznam z vnitřku UH-60 ukazuje SCP-096 běžící značnou rychlostí v poušti.]

ER-A: Toto je Echo Romeo. Máme vizuální kontakt s cílem! -nesrozumitelné-…[DATA VYMAZÁNA] uzlů a zvětšuje se!

ER-A dostává přes rádio rozkazy (identifikované od Dr. Dana). SCP-096 pomalu zvyšuje rychlost.

ER-A se přesune mimo kameru. ER-3 se objeví a drží modifikovanou XM500 anti-materiální pušku. Nastanou dva výstřely; první mine a druhý trefí SCP-096 do spodní části nohy. SCP-096 zakopne, ale dostane se zpátky na nohy. Změna rychlosti je zanedbatelná.

ER-A: -nesrozumitelné- …kuji nemá to žádný efekt na cíl!

ER-A se opět přesune k ER-3. ER-3 třikrát vystřelí; první dvě střely minou a třetí trefí SCP-096 do hlavy. SCP-096 spadne, smekne se a několikrát se přetočí, minimálně zmenší svou rychlost. SCP-096 se opět postaví na nohy a pokračuje bez přerušení.

Kamera se natočí nahoru a zabírá osm V-22 Osprey výsadkových letadel (patřící k MTF Tau-1) jak letí nad vrtulníky ve stejném vektoru jako SCP-096. Kamera se vypne.

< Konec záznamu>

<Začátek záznamu>

Video záznam výslechu 096-1-A

[Dr. Oleksei je klidný, a na všechny otázky odpovídá jasně a srozumitelně]

Dotazující: Kde jste přesně byl když nastalo prolomení?

Dr. Oleksei: Měl sem přestávku, dělal jsem si kafe. Měl jsem štěstí že jsem nebyl v zadržovací místnosti.

Dotazující: Popište co jste dělal těsně po narušení zadržení.

Dr. Oleksei: Vyslal jsem Echo Romeo po SCP-096 a uvědomil Dr. Dana o situaci. Poté jsme se snažili zjistit lokaci SCP-096-1. Když jsme zjistili přibližný směr vyslal jsem MTF Tau-1 napřed aby evakuovali civilisty v cestě SCP-096. Všechno podle zadržovacího protokolu.

<Konec záznamu>

< Začátek záznamu>

Video záznam výslechu 096-1-B

[Dr. Daniel "Dan" ███████ trpělivě sedí. Na stole má před sebou položený objekt který vypadá jako modifikované brýle na noční vidění.]

Dotazující: Pro záznam, kde jste přesně byl když SCP-096 prolomilo zadržení?

Dr. Dan: V pohoří [DATA VYMAZÁNA], snažil jsem se získat více informací o původu SCP-096. Byla to rychlá výzkumná expedice takže jsem nechal Dr. Olekseie vést zadržení. Je dostatečně kompetentní, trochu netrpělivý ale v minulosti nezklamal. Všechno to je potvrzený papírama takže si nemyslete-

Dotazující: To bylo jenom pro záznam doktore. Takže, teď když víte, že je SCP-096 imunní vůči všem typům poškození když je v rozrušeném emočním stavu proč jste nařídil odstřelovačské útoky od nouzového útočného týmu?

Dr. Dan: Proč ne? Pokud by byla šance zpomalit SCP-096 a dát tak MTF Tau-1 více času tak jsme to museli zkusit. ER-A nebyli v nebezpečí a vrtulníky mohly být setřeseny. Upřímně ER-A téměř nemohlo pomoct ani uškodit.

Dotazující: Dobrá tedy. Takže, mohl byste toto prosím vysvětlit?

[Dotazující ukáže na brýle ležící na stole]

Dr. Dan: Ano. To je projekt SCRAMBLE brýle které jsme dali ER-A a MTF Tau-1, designované Dr. Olekseiem a mnou specificky kvůli SCP-096. Má to v sobě malý mikroprocesor který neustále analyzuje zorné pole. Software rozpoznání obličejů okamžitě identifikuje jeho obličej a rozmaže ho předtím než světlo dorazí do oka. Je to skutečně důmyslné.
Dotazující: A drahé.

Dr. Dan: Velice. Proto je taková škoda že to nefungovalo.

< Konec záznamu>

< Začátek záznamu>

Přepis audia mezi MTF Tau-1 a modifikovanou střílnou EG-3 AWACS, volací značka “Velký Bratr”

MTF-T-1: Výsadková letadla jsou ve vzduchu pohybující se [DATA VYMAZÁNA] na [DATA VYMAZÁNA], čekáme na vektor.

Velký Bratr: Elektronika online, stálá nadmořská výška dosažena. Nahrávám program SCRAMBLE do všech kamer…kamery online. Velký Bratr vás sleduje.

MTF-T-1: Jaký má cíl směrový odchozí vektor?

Velký Bratr: Cíl míří na západ…běží po…sakra. Jo, je na I-40. Myslim že zrovna převrátil tahač. Um, odchozí vektor je…[DATA VYMAZÁNA] stupňů. Další město tímto vektorem je [DATA VYMAZÁNA]. Řekl bych tak sto kilometrů. Sakra…Doporučuji MTF Echo Romeo ať
začnou evakuaci I-40. Netušim kolik aut to už zničilo.

MTF-T-1: Počkejte. Negativní Velký Bratře. ER-A nahlašuje že cíl setřásá vrtulníky. Nemůžou se před něj dostat.

Velký Bratr: Nařiďte jim aby zastavili motoristy na druhé straně…kdo ví kolik lidí už vidělo jeho ksicht.

<Konec záznamu>

I “První tři jednotky Tau-1 uspěly v shromáždění civilistů v prvních třech městech bez incidentu. Bylo potvrzeno že SCP-096-1 se nenachází v těchto třech městech protože SCP-096 proběhlo nimi bez zastavení. Video záznam MTF-Tau ukazuje identifikaci SCP-096-1 ve městě [DATA VYMAZÁNA] a následující incident.”

“Ukažte mi ho.”

< Začátek záznamu >
Záznam z HelmKAM Elementu 4 MTF-Tau-1 ve městě [DATA VYMAZÁNA]**

Většina obyvatel jsou shromážděni na náměstí, všichni mají pásky přes oči. Helikoptéry letí nad městem. Rozkazy jsou podávány přes reproduktory z helikoptér a od pozemního personálu.

MTF-T-1 (Přes TauCOM rádio a reproduktory): Cíl je v zóně! Všechny jednotky zapněte vybavení SCRAMBLE a započněte procedury kontroly davu! Všichni civilisté se nesmí pohnout z místa nebo si sundat pásku z očí! Opakuji, všichni civilisté se- [Rozkaz je překřičen křikem vycházející z místa mimo zorné pole kamery]

Přibližně dva kilometry daleko se nachází SCP-096 na vrcholu kopce. Snaží se zpomalit ale na cestě dolů zakopne a skutálí se dolů vysokou rychlostí, prorazí několik domů před postavením se zpátky na nohy téměř bez prodlevy.

Neznámý hlas přes reproduktory: -Nesrozumitelné-…civilisté se nesmí hýbat! Budete zastřeleni! Opaku…-nesrozumitelné-

Jde slyšet několik výstřelů nicméně žádný není směrován na SCP-096. SCP-096 se na chvíli zastaví před naběhnutím do davu, rozhazujíc obyvatele na stranu a udupe ostatní v cestě. Jde slyšet více výstřelů poté co se dav začne rozebíhat, zvuk z reproduktorů je nesrozumitelný kvůli řevu SCP-096. SCP-096 lokalizuje SCP-096-1, muže středního věku, kamera se natočí a spatří jak ho SCP-096 zvedá předtím než je trefená letícím mužem což ji srazí z helmy.

< Konec záznamu>

< Začátek záznamu>

Video záznam výslechu 096-1-C

Major Jack Wilford (Aktuální velitel MTF Tau-1): Prohledával jsem dům SCP-096-1 s mým týmem. Chudák, ten bastard byl téměř profík v horolezectví, vyjel si do █████████. Podle všeho si vyfotil krajinu a prostě zachytil SCP-096 v pozadí.

[Wilford zvedne čtyři prsty pro zdůraznění]

Wilford: Čtyři pixely. Čtyři zkurvený pixely. Pochybuju že věděl na co se kouká. Nejspíš se koukal na tu fotku všimnul si divnýho fleku a hleděl si svýho.

Dotazující: Jak jste ji našli?

Wilford: Naše SCRAMBLE vybavení to hnedka zachytilo. Poručík vzal tu fotku do vrtulníku předtim než jsem se na ní kouknul. Tou dobou to zasraný monstrum sundalo Velkého Bratra a rozloupnulo [bývalého] Majora Strykera. Co se mohlo posrat se posralo.

Dotazující: Takže SCRAMBLE vybavení bylo neefektivní?

Wilford: Neefektivní? Ten zasranej SCRAMBLE byl kus hovna kterej zabil celou zatracenou údernou jednotku. Víte že až na mě jsme jenom tři živý? A to jenom proto že nějakej retardovanej hlavoun vymyslel "špičkovou technologii která potlačí nepřátelskou reakci SCP-096". Ty idioti mu mohli na hlavu dát papírovou tašku a tim to skončili ale ne my jsme museli používat špičkovou zkurvenou technologii SCRAMBLE.

< Konec záznamu>

G9zmJ.jpg

Fotka získaná MTF-Tau SCP-096 je žlutě zakroužkované a vycenzurované.

< Začátek záznamu>

Dr. Dan: Jak mě ten sráč nazval??

[Dr. Dan se odsune od stolu a začne se zvedat]

Dr. Dan: Já tý svini ukážu co je v tom hlavounovi potom co mu rozmlátim-[Dotazovaný začne křičet a nadávat]

[Dva strážní vstoupí do místnosti a usadí Dr. Dana do židle]

Dotazující: Budeme potřebovat sedativa doktore?

[Dr. Dan se nadechne a upraví si plášť]

Dr. Dan: Ne, ne. Omlouvám se. [Povzdechnutí] SCRAMBLE byl důmyslný nápad. Ale bylo to selhání protože jsme nevěděli jak SCP-096 funguje. Čip v SCRAMBLElu zachytí obličej SCP-096 a rozmaže je, byly tam setiny nepřerušovaného proudu světla do oka. Počítače jsou rychlé, ale ne jako světlo. Takže tam byly setiny kdy byl obličej SCP-096 posílán do mozku. Ani to nešlo vnímat ale to pro SCP-096 stačilo.

Dotazující: Takže s nahlášením této fotografie…

Dr. Dan: To je ta nejvíc znepokojivá část tohoto incidentu. Víte kdy bývalé SCP-096-1 mělo svůj výlet do hor? 199█. To je ██ let kdy ta fotka vysela předtim než si všimnul obličeje SCP-096 a tim spustil tu reakci, na světě můžou být tikající bomby. Kolik může být fotografií obsahující SCP-096 které čekají na to aby si někdo SCP-096 někdo všimnul? Jak jsem řekl dřív, chci tu věc terminovat. Hned.

< Konec záznamu>

“Rychlá otázka doktore. Co jste tam měl přesně v plánu? Major Jack Wilford byl špičkový SBS když jsme ho rekrutovali. ”

“Byl jsem Průzkumník, pane, a nasazen v Kavkazu. Mariňáci porážej SBS”

“To není pravda.”

“To stačí. Oba. Pokračujeme.”

< Začátek záznamu>
Video záznam výslechu 096-1-C

Štábní praporčík ████(střelec u ER-A): Podařilo se mi tomu dát na hlavu pytel.

Dotazující: Ano to jste mi říkal. Mohl byste mi prosím říct co se stalo?
████: Ono…ono to skončilo se všim svym…prostě to tam sedělo na dálnici. Zrovna skončilo s rozervánim dodávky. [vyslýchaný je zticha]

Dotazující: A?

████: Já…Wes přistál s helikoptérou; vylezl jsem a dal jsem mu na hlavu pytel. Uklidnilo se to a vzali si to.

Dotazující: Takže oběti v té dodávce byli poslední kteří viděli obličej SCP-096?

[Dotazovaný je ticho]

Dotazující: ████?

[Dotazovaný je ticho po zbytek výslechu a byl propuštěn. Později byl nalezen v kasárnách oběšený na po domácku vyrobeném laně. V pěsti měl sevřený dudlík.]

< Konec záznamu>

< Začátek záznam>

Video záznam 096-1-D, Konfiskovaný záznam zpravodajské relace “CNN”

[Foto zobrazuje první záchranáře okolo trosek letadla, za ramenem reportéra.]

Reportér: Letadlo které se zdá vojenského původu nemá žádné poznávací značky Americké armády. Mezitím co se záchranáři snaží nalézt černou skříňku je spekulované policií že letadlo havarovalo kvůli masivnímu narušení trupu a kokpitu.

[Reportér ukáže na velkou díru na straně letadla do které leze několik hasičů.]

Reportér: Doktoři a koronéři nalezli pouze 3 těla což je podivné pro pád letadla které potřebuje alespoň 20 lidí aby mohlo vzlétnout. Policie navrhuje-

[Reportér je přerušen třemi výsadkovými letadly které jsou nad jeho hlavou, dvě z nich nasazují vojáky patřící k MTF-Epsilon.]

MTF-E-1: Vypněte kameru. Vypněte tu zasranou-

< Konec záznamu>

< Začátek záznamu>

Dr. Oleksei: Takže skončili jsme?

Dotazující: Poslední otázka doktore. Spíše prohlášení jak to vypadá. Přijde nám pozoruhodné že ve Výzkumné oblasti ██ není žádná odpočívárna. A kafe.

[Dotazovaný je potichu.]

Dotazující: Myslíme si že byste měl začít mluvit.

[ZBYTEK VIDEO VIDEO ZÁZNAMU VÝSLECHU 096-1-A JE VYMAZÁN]

< Konec záznamu>

“Nevidím co to má se mnou společné.”

“Není důvod hrát si na blbýho doktore. Všechno nám řekl.”

“…No hádám že není důvod předstírat že?”

Audio záznam, soud s radou O5

O5-1: Po revizi vaší výpovědi a dostupných záběrů a přiznání Dr. Olekseie se rada O5 jednohlasně shodla na vaší terminaci kvůli vaší účasti na prolomení zadržení SCP-096.

Dr. Dan: A to jsem myslel že znáte význam "Pro vyšší dobro".

O5-1: Nepokoušejte mou trpělivost doktore. Vzhledem k velikosti a potenciálu incidentu, rada O5 přijmula vaší žádost o terminaci SCP-096. Vzhledem k nízkému počtu personálu, který rozumí SCP-096 bude terminace přiřazena vám s přísnou ochrankou a osobním dozorem mnou. Vaše terminace bude naplánovaná na pozdější dobu.

< Konec záznamu>

“To je strašné doktore. Jak jste mohl vědomě-”

“Vyšlo to. Byla jenom otázka času než by se to stalo ve městě a jeho tvář se objevila po celém světě. Můžu zabít 096 ale zabil jsem se tím sám.”