Srdce Temnoty

hodnocení: 0+x
blank.png
hodbanner.png

JIŽNÍ AFRIKA, 1973

Jsme uprostřed studené války. Zdroje Nadace SCP v Africe jsou vyčerpány a omezeny na pouhou hrstku tajných míst oddělených od sebe jako ostrovy v obrovském oceánu. Malé, ale hrozivé Povstání Chaosu, které na kontinentu po desetiletí prohlubovalo své kořeny, se rozhodlo využít nedostatku vlivu Nadace. Povstalecké buňky na kontinentu šíří násilné války podněcované protiimperialistickými náladami a zároveň kradou anomální artefakty Nadace, aby podpořily své záhadné cíle.

Povstalci našli v Africe jednoho nepravděpodobného spojence: Rhodéskou republiku, izolovaný stát, který se ocitl v konfliktu s Čínou a Sovětským svazem podporovanými povstalci ZANU a ZIPRA. Rhodesie také čelí nepravděpodobné anomální hrozbě; mikronárod ohýbačů reality známý jako Velké Zimbabwe se znovu objevil a konstruuje superzbraň schopnou vymazat Rhodesii z existence. Spojenectví mezi Rhodesijci a Povstalci je vratké, ale Hudsonovi skauti, hlavní vojenská buňka Povstalců v zemi, jsou připraveni udělat cokoli, aby anomálního nepřítele Rhodesie porazili.

Názory všech na Rhodesii jsou smíšené - samotné Povstání je ideologicky rozděleno v otázce, zda by mělo Závoj zachovat, nebo jej aktivně odstranit, natož zda by mělo podkopat samotný stát, který nazývá bezpečným útočištěm. Takže když jsou průzkumníci zaskočeni náhlým přepadením a jejich velitel dezertér, všechno se obrátí vzhůru nohama.

Pro jednoho začínajícího Povstalce to znamená zpochybnit všechno, co se naučil od svého mentora, a každé přesvědčení, které si vytvořil, a nikomu nevěřit.

EPIZODY

hod1banner.png

"Nabízím ti šanci na vykoupení, Jai. Šanci konečně světu dokázat, že jsi víc, než si možná myslíš."

hod2banner.png

Podíval se na oblohu; z nebe na něj shlížela osamělá rudá hvězda.

hod3banner.png

Došlo mu, že si musí udělat vlastní předpoklady, jak dál. Pokud se dalo Miře skutečně věřit, pak se nedalo věřit nikomu. Dokonce ani jí ne.

hod4.png

"Historie si nás bude pamatovat jako muže, kteří se chopili svého osudu a zabránili Velkému Zimbabwe diktovat nám naši budoucnost. On si zvolil svou cestu, já jsem si zvolil tu svou."

hodbanner5.png

PŘIJDE JIŽ BRZY…

DALŠÍ EPIZODY JIŽ BRZY - ZŮSTAŇTE NALADĚNI…

VOLITELNÁ ČETBA

SC-63/141-65/030Majetek

Rád bych zopakoval, že množství destrukce a nepořádku, které mohou obě položky v tandemu způsobit, je naprosto astronomické.

BONUS