Kontrapunkt

hodnocení: +1+x
blank.png

Přepis rozhovoru: Kancelář oblastního ředitele
Datum: 07/08/2016

Přítomní:
- Oblastní ředitel Praveen Arora
- Edward Barnes (asistent ředitele)
- Mladší výkumnice Emma Starková

<nahrávání zahájeno v 19:34>

S-D: Emmo, pro pořádek bych rád začal tím, že se omluvím za chování oblastní ochranky. Byly trochu -

Starková: Dostala jsem tejzrem a potom mě celé týdny věznili v pokoji! Promiňte, pane, ale tohle není proč jsem nastoupila jako zaměstnanec Nadace.

S-D: Jak jsem řekl, mrzí mě, jak se k vám chovali. Navíc byla vaše karanténa pouze prevencí před potenciálním memetickým hazardem, což jistě oceníte.

Starková: Takže co tu dělám?

S-D: Rád bych slyšel, co víte o hudební anomálii, která byla ukradena - SCP-012.

Přepis rozhovoru: Zadržovací cela 29-B
Date: 07/08/2016

Přítomní:
- Starší důstojník ochranky Judith Parkerová
- Velitel Samuel Richards (MTF Éta-11)
- PoI-463 (Charles Mace)

<nahrávání zahájeno v 20:26>

Parkerová: Pro pořádek začněme vaším jménem.

Mace: Ne, začněme tím, že jsem byl týdny vězněn bez řádného procesu. Mám práva - Jsem občan Ameriky!

Parkerová: Občan Ameriky s historií vytváření anomálních uměleckých děl, včetně memetických hazardů. Jsem si jistá, že oceníte, že jste se zdaleka vyhnul standardní jurisdikci.

Mace: Co tady dělá on?

Richards: Jsem tu, abych jim pomohl zjistit, jestli jste ukradl hudební anomálii zvanou „Na hoře Golgotě“.

Starková: Myslíte si, že jsem to ukradla?

Mace: Vy si myslíte, že jsem to ukradl?

S-D: A snad ano?

Richards: A snad ne?

Starková: Víte, že jsem to nemohla udělat.

Mace: Víte, že jsem to neudělal.

Parkerová: Víme, že jste v minulosti měl přístup ke prostředkům Nadace – amnestikům, anomální krevní plazmě – které jste plánoval použít k obtěžování mobilní jednotky velitele Richardse. Musel jste mít nějaký kontakt uvnitř Nadace– mohli vám pomoc tu hudbu ukrást.

S-D: Možná jste to neodnesla ze zadržovací cely, ale zámky nebyly rozbité, takže ať to byl kdokoliv, měl k tomu objektu přístup. Mohla jste to pomoci ukrást někomu jinému– být jejich kontakt uvnitř Nadace.

Starková: Tak proč je nehledáte?

Mace: Tak proč je nehledáte?

Parkerová: Soustřeďme se na tebe, Macy. Jak to, že jedna z vašich anomálních skladeb skončila na cédéčku uvnitř Nadace a navíc hrála přesně ve chvíli, kdy byla partitura ukradena?

Starková: Hej, byla jsem na důchodovém večírku, když ta písnička všechny složila. A kdybych opravdu sebrala Dvanáctku, proč bych se na ní ptala i po tom, co byla ukradená? To nedává žádný smysl.

Richards: Nemusíme rozumět tvým motivům, Macy. Musíš nám říct, jak jsi tu hudbu propašoval
do Nadace.

S-D: Upřímně řečeno, nemyslím si, že bys to dokázala, Emmo. Ale musíme zvážit každou pravděpodobnost. Každý na té párty je potenciální podezřelý.

Richards: Jak dobře znáte Rogera Andersona?

Starková: Rogera?

Mace: Koho?

Richards: Nadační agent – ​​má jistou historii s touhle ukradenou hudbou. A byl by jen o něco starší než ty.

Mace: Než my oba.

Starková: V jeho věku?

S-D: Je jen o trochu starší než já.

Richards: Dávej si pozor na jazyk, Macy.

Starková: Promiňte, pane.

S-D: Roger na tom večírku byl.

Richards: Mohl si s sebou přinést to vaše CD.

S-D: V minulosti už byl vystaven Dvanáctce.

Richards: Nějakou dobu jsem o něm měl svá podezření.

S-D: Mohl to prodat externímu dodavateli, aby měl šanci na lepší život v důchodu.

Richards: Mohl sdílet vaši posedlost tou skadbou a dát vám ji, ať už je váš konečný záměr jakýkoli.

Mace: Vaše teorie má jeden malý háček – nikdy jsem toho vašeho Andersona nepotkal.

Starková: Potkala jsem ho jen jednou, ale nedokážu si představit že by něco takoveho udělal.

S-D: Co si tedy myslíte, že se stalo, Emmo?

Starková: To netuším. Ale řeknu vám vše, co vím o 012.

Parkerová: Prozatím necháme toto téma být. Povězte nám, co víte o SCP-2402.

S-D: Zajisté. Barnesi, posuňte mi čas dalšího rozhovoru na později. Prosím pokračujte, Emmo.

Starková: Hádám, že jste četl jeho složku, pane. Ale ohledně dvanáctky je tu něco mnohem většího, než jsme si byli vědomi.

Mace: Měla byste už vědět, že moje zatčení má hlubší význam, než se může zdát. Proč se nezeptáte jeho? Máme spolu nějakou minulost.

Starková: Nejde jen o to, že máme více stránek než dříve, ale i o to, že partitura je téměř dokončená. Zdá se, že dvanáctka má svou historii, svá spojení, která jsme nikdy nepředpokládali.

S-D: Co tím myslíte?

Richards: Tento muž byl upnutý na jednoho člena mého týmu, obtěžoval ji celé roky. Byl to její hrob, který – který znesvěcoval, když jsme ho zajali.

Starková: Zaprvé, ProfetiX – teda, SCP-2992 – se zmínil o „patiturách“. Řekl: "až budou mít všechny partitury" - mohlo by existovat více než jedna kopie? Počkat – v Sandovalově deníku bylo napsáno něco o tom, že „náš Pán“ byl „hozen do čtyř koutů této Země“. Co když máme jen část té skladby? To by vysvětlovalo, proč to zní kakofonně – nemáme kompletní partituru!

S-D: A koho 2992 myslelo, když řeklo „oni“? Existuje nějaká skupina, která se snaží získat tuto anomálii?

Parkerová: Nikdy jste nebyl spjatý s žádnou z hlavních anartistických skupin, že Macy? Nechtěli Vás snad? Je tohle ten důvod, proč jste se začal být posedlý agentkou Smithovou? Myslel jste si, že pro ni můžete něco znamenat?

Mace: Sklapni. Nic o tom nevíte.

Starková: To nevím. Ale Jayden ví o hudbě všechno a znal Dvanáctku. Zmínil se ještě o něčem – nějakém jméně. Svaté Alagaddě?

S-D: Alagaddě? Barnesi, má oprávnění tohle znát?

Barnes: Ne, pane.

Starková: No, myslím, že mi budete muset dát prověrku, protože deník také odkazuje na svatou Alagaddu.

S-D: Svatá Alagadda – jste si jistá, že to bylo jméno?

Starková: Ano. A Jayden řekl, že se to vrací.

Parkerová: Takže proč jste se snažil vzkřísit Zoe Smithovou?

Mace: Neříkej její jméno! Nesmíš říkat její jméno.

Parkerová: Myslel sis snad že tě milovala? Myslíš, že Zoe na tebe někdy vůbec pomyslela?

Mace: Jdi do prdele! Ještě jednou řekneš její jméno a já tě –

Parkerová: Uděláš co?

Starková: Ať to bylo cokoli, znělo to děsivě. Jayden řekl, že lidstvo bude zničeno – něco o tom, že se všechno spojí.

Parkerová: Myslel jsi, že byste mohli být spolu, když ji oživíš? Ty a Zoe? Nenech se vysmát.

Starková: Pane, myslím, že je to vážné. KM Sandoval zemřel, Roger se málem zbláznil a třída D testující… Pokud bude dvanáctka dokončena a někdo ji zahraje, může se stát něco hrozného.

S-D: Pokud ji někdo hraje? Ale myslel jsem, že jde o vizuální hazard – ani jsme to neklasifikovali jako zvukové.

Parkerová: Stěží můžeš být považován za muzikanta. Snažíš se tvořit umění o neúspěchu a měl bys to vědět. Selhal jsi ve všem, co jsi kdy udělal.

Starková: Pane, není to vizuální hazard, ale kognito – ach, můj Bože. Zvukový! Jaké jsou zvukové a hudební skipy v téhle oblasti?

Richards: Macy –

Parkerová: Ne, chci, aby to slyšel. Macy, selhal jsi, když jsi se snažil připojit k anartistům. Selhal jsi, když jsi se pokoušel ze svého umění udělat kariéru. Nemáš žádnou slávu ani bohatství. Sakra, i tvoje zasraná Rush cover kapela selhala.

Mace: Jdi do prdele! Oba jděte do prdele!

Barnes: Dvanáct, očividně. 92, 1398, 1860, 2112, 2402. Zvuková je 2992.

Starková: A co akustická?

Barnes: Ehm, 126, 339, 932, 1493. 1860 a znovu 2402. 2337.

Starková: Delegované povolení Úrovně 4. Proboha.

Parkerová: Selhal jsi i při pokusu narušit jeho údernou jednotku – sotva si všimli vašich „událostí“. Žena, o které tvrdíš, že ji miluješ, sotva věděla, že existuješ.

Starková: A věděl – věděl, že je to kognitohazard. Věděl to celou dobu.

S-D: Emmo, o čem to mluvíte?

Parkerová: Jako umělec jsi totální propadák. Jsi totální ztroskotanec. A teď jsi znova selhal, protože se ti nepodařilo zachránit Zoe – i s pomocí 2402 je pořád popel a prach.

Mace: Drž hubu, sklapni!

Starková: A Mike řekl, že tam během znovuzadržování nebyl.

Parkerová: Proč bys teda neselhal, když jsi se pokusil ukrást „Na hoře Golgotě“?

Starková: Velitel Richards ukradl SCP-012!

Mace: Já jsem to neukradl! To byl on!

S-D: Co?

Parkerová: Co?

Starková: Vím, jak to zní.

Richards: Nesmysl! Snaží se odvrátit pozornost od své vlastní –

Mace: On je ten, kdo mi dal vaše SCP-2402. Věděl, co s tím plánuju udělat – byla to moje cena za to, že jsem mu dal hudbu navozující noční můry. I když jste byl překvapen, když jste si vzpomněl, na základě čeho jsem to složil, že?

Starková: Ale vůbec ho nepřekvapilo CD, které jsme našli na důchodovém večírku. Dokonce se snažil zabránit tomu, aby se na něj Mike díval.

Mace: Neznal jsem jeho plány, ale chtěl skladbu, která by všechny v doslechu uložila k spánku plného nočních můr na asi tak hodinu. Vsadím se, že dost dlouho na to, aby něco ukradl.

Starková: Má prověrku Úrovně čtyři pro cokoli kategorizovaného jako zvukové nebo akustické – to zahrnuje všechny skipy, které prolomily zadržení. A vsadím se, že se to vztahuje i na cokoli hudebního – což znamená, že i na Dvanáctku.

S-D: Já ne – Barnesi, můžete získat záznamy o Richardsových pohybech? Pokud má Emma pravdu, zahladil za sebou stopy – pošlete na to RAISA a zkontrolujte také vyhledávání v jeho databázi SCP.

Barnes: Provedu, pane.

S-D: A najděte ho!

<zavřely se dveře>

<otevřely se dveře>

<šeptaný rozhovor>

Richards: Co to má znamenat?

Parkerová: Veliteli Richardsi, mám rozkaz od oblastního ředitele vás odročit z důvodu podezření z krádeže SCP-012.

Mace: Ha!

Parkerová: Pro pořádek začněme tím, zda obvinění přiznáváte nebo popíráte.

Richards: Ne, začněme tím, že tohle obvinění je zcela falešné a pochází od známého anartisty. Jsem zasloužilý důstojník MTF!

Parkerová: S přístupem ke všem relevantním anomálním objektům, včetně memetických hazardů. Našli jsme skutečné záznamy, veliteli, takže si musíte uvědomit, že pro vás věci nevypadají dobře.

Richards: A co tady pořád dělá on?

Mace: Užívám si poetické spravedlnosti.

Parkerová: Dostaňte ho ven.

<zavřely se dveře>

Parkerová: Tak, máte co říct ke krádež hudební anomálie „Na hoře Golgotě“?

S-D: Řekněte mi, proč si myslíte, že velitel MTF ukradl SCP-012.

Starková: Takže to je ten důvod proč tu stále jsem.

S-D: Vy jste ta, která ví o hudebních anomáliích a memetických hazardech.

Starková: Nejsem si jistá, kde začít.

Richards: Hádám, že je čas na to jít s pravdou ven.

Starková: Začněme tímto: „Na hoře Golgotě“ není vizuální hazard.

Richards: SCP-012 je kognitohazard. Ovlivňuje každého, kdo o něm něco ví – čím více o něm víte, tím je nebezpečnější.

Starková: Roger Anderson si to uvědomil a velitel Richards to také věděl – málem se prozradil, když o něm mluvil. Bože, tolikrát nám lhal.

Richards: Mace vám nelhal – poskytnul jsem mu přístup k 2402. Nikdy jsem si ale nemyslel, že bychom ho nakonec přivedli do Nadace. Na oplátku mi Mace dal hudbu, která měla uspat všechny na tom večírku – aby se lidi nepletli do cesty.

Starková: "Někdo hodil něco do punče" – musel vědět, že to způsobilo to CD, které nás všechny omráčilo. Všechny kromě -

Richards: Zatracený Hennessey. Neměl tam být – CD ho vůbec neovlivnilo, takže jednotka byla přivolána příliš brzo. Potřeboval jsem víc času.

S-D: Takže potom vypustil další zvukové anomálie, aby zaměstnal MTF a oblastní ochranku, zatímco kradl 012.

Starková: Mike mi řekl, že jim to trvalo celou věčnost a on se objevil až na konci. Zhao málem umřela!

Richards: Nikdy jsem je nechtěl vystavit nebezpečí. Vypustil jsem pouze ty neškodné na rozptýlení – nevěděl jsem, že budou vydávát dostatek hluku na to, aby 339 prolomila zadržení.

Parkerová: Veliteli, kde je SCP-012?

Richards: Je v bezpeční, ale nemůžu vám říct, kde je.

Parkerová: Veliteli –

Richards: Myslím to vážně. Vím, že je bezpečně schované, ale ne kde. Cílená amnestická terapie.

Parkerová: No, je tu ještě alespoň jedna otázka, kterou musím položit.

Starková: Stále je tu něco, co z té noci nemohu pochopit.

S-D: A to je?

Parkerová: Proč jste to ukradl?

Starková: Proč vypustil SCP-932?

Richards: Aby to bylo v bezpečí.

Parkerová: Co tím myslíte? Bylo to v zadržovací cele.

Starková: Chci říct, že většina skipů, které vypustil ze zadržovacích cel, byla neškodná, ale 932 - tyhle věci zabily lidi.

Richards: Ta anomálie je silnější, než si uvědomujete. Myslím, že ji chce někdo zneužít. Zabíjet s ní. Někdo uvnitř Nadace. To je důvod, proč Maceova hudba musela vyvolávat noční můry – proto jsem vypustil 932. Myslel jsem, že se pokusí přiblížit k osobě s nejhoršími obavami – osobě kompromitované SCP-012.

S-D: Možná byl kompromitován Na hoře Golgotě a to pro něj byla poslední kapka?

Starková: Už jsem viděl lidi posedlé Dvanáctkou. Velitel neměl žádné příznaky někoho, kdo je ovlivněn tou anomálií.

Richards: Ta hudba využívá lidi, aby byla dokončena. Jako by se snažila vzniknout. A Nadace jí v tom pomáhá.

Starková: Viděl jsem v jejích spárech tolik zaměstnanců třídy D a vždy je to stejné.

Parkerová: Co tím myslíte?

Richards: Je to, jako by se Nadace záměrně snažila tu partituru dokončit, když provádí test za testem.

Starková: Úplná posedlost partiturou, snahou dokončit ji za každou cenu. Abstinenční příznaky, když není poblíž, podrážděnost, změny nálad, neschopnost – ale ne.

S-D: Emmo, copak se děje?

Parkerová: I za předpokladu, že věřím tomu, co říkáte, máte snad nějaké nezvratné důkazy, které by potvrdily pravdivost vašich slov?

Starková: Pane, kdo má oprávnění k výkonnému upravování záznamů databáze SCP?

S-D: Cože? Ehm, RAISA, samozřejmě. Mám tušení, že možná i já. A příslušný vedoucí projektu.

Richards: Podívejte se na zdravotní záznamy, na noční můry. Měl je agent Anderson.

Starková: Uh, pane – slyšel jste někdy o kompulzivním efektu, kterým je „vyčerpání“?

Richards: Ta holka taky.

S-D: Emmo, kam tím míříte? Nikdy jsem neslyšel, že by se něco takového kdy stalo za tu spoustu let co jsem oblastním ředitelem.

Parkerová: A desítky dalších, ale nikdo z nich se nesnaží dokončit „Na hoře Golgotě“.

Starková: Ach Bože. Jak jsem mohla být tak hloupá.

Richards: Ach Bože. Jak jsem mohl být tak slepý.

Starková: Byl to Dr Pherson.

Richards: Byl to Dr Pherson.

S-D: Co tím myslíte?

Richards: Byl to on, kdo znovu začal testovat tu anomálii – pracuje na tom už pět let. Má minulost v hudbě. Na důchodovém večírku měl noční můry.

Starková: Viděla jsem ho po krádeži – byl zničený, škubavý, zmatený. Trpěl abstinenčními příznaky.

Richards: Všechno do sebe zapadá.

Parkerová: Až na to, že to nebyl on, kdo se vloupal do té cely, aby to ukradl.

<otevřely se dveře>

S-D: Barnesi, výborně. Dr Pherson je další v pořadí rozhovorů, že? Můžete ho sem přivést, prosím?

Richards: Ještě ne, ale mohl kdykoliv něco provést.

Barnes: Cože? Ne, promiňte, pane – právě jsem vám to chtěl říct. Dr. Pherson je nezvětný.

Starková: Můj Bože.

S-D: Nezvěstný?

Barnes: Šel jsem ho sehnat na následující rozhovor, ale nikde v oblasti není. Jeho ochranka si myslela, že byl zamčený ve svém pokoji – mohl být pryč celé dny.

Parkerová: Proč jste si tím tak jistý?

Richards: Pokud je pod vlivem té anomálie, nedmůžeme s jistotou říct, čeho je schopný.

Barnes: Pane, vtrhli jsme se do jeho pokoje. Jsou tam předměty – některé z nich jsou spojené s alchymistickou thaumaturgií. Útržky papíru odkazující na Alagaddu.

Starková: Alagaddu?

S-D: Jak to, že tohle ochranka nezjistila?

Barnes: Pane, je toho víc. Dostali jsme zprávu od Oblasti-73 – stala se krádež v jedné z jejich skladovacích lokacích. Ukradený objekt má spojitost s SCP-012 a oni si myslí, že pro vstup bylo použito oprávnění Dr. Phersona.

S-D: Kriste – prostě tam vešel a ukradl to dřív, než jsme vůbec zjistili, že je nezvěstný.

Starková: Dva zloději…

S-D: Barnesi - dostaňte sem oblastní ochranku. Chci okamžité vysvětlení.

Parkerová: Veliteli, ať už je vaše vysvětlení jakékoli, faktem zůstává, že jste byl odpovědný za nejhorší narušení bezpečnosti, jaké tato oblast za posledních pár let zažila.

S-D: Tohle je nejhorší narušení bezpečnosti za posledních pár let. Vypadá to, že jste měla o dvanáctce pravdu.

Richards: Ale měl jsem o Phersonovi pravdu!

Parkerová: To možná ano, ale prozatím vás zbavuji vašich Nadačních povinností.

S-D: Emmo, chtěl bych, aby jste převzala vedoucí úlohy při dopadení Phersona, znovuzískání Dvanáctky a nalezení dalších partitur.

Richards: To nemůžete udělat!

Starková: Nejsem si jistá, jak se mám cítit.

S-D: Emmo, potřebujeme vaše znalosti. Vy jste ta, která přišel na to, že do toho byli zapleteni Richards a Pherson. A upřímně řečeno jste téměř jediný člověk, který ví o Dvanáctce a nezradil Nadaci.

Starková: Dobrá. Ale pokud potřebujete mou pomoc, je tu několik věcí, které taky potřebuji. Nemůžu provést tak velkou operaci sama.

Richards: Pherson nemohl jednat sám - co ta holka, co Anderson?

Starková: Byla bych ráda, kdyby do toho byl zapojen i Roger Anderson.

S-D: Uh, jistě, asi ano - pokud bude ochoten.

Parkerová: To už není vaše starost. Samueli Richardsi, tímto vás oficiálně degraduji kvůli probíhajícímu důkladnému vyšetřování.

Starková: Abych mohla provést důkladné vyšetřování, budu potřebovat několik dalších věcí. Povýšení na Starší výzkumnici.

S-D: No, uvidím, co se dá…

Parkerová: Již nebudete mít oprávnění Třídy C ani prověrku Úrovně 4.

Starková: Příslušná oprávnění a prověrku.

S-D: Jistě, budeme to muset probrat někdy -

Starková: A pokud existuje šance, že by Dvanáctka mohla nakonec být hudební anomálie –

Parkerová: A jste zbaven velení MTF Éty-11.

Starková: - pak bych chtěla být jmenována úřadujícím velitelem MTF Éty-11.

S-D: Počkat, co?!

« Konec První suity »